Spring is in the air

Vredi preživeti surovu zimu samo da bih, s prvim znacma proleća, osetila buđenje prirode, nemir u vazduhu i leptiriće u stomaku. Svakog proleća se iznova zaljubim u svet oko sebe.
                                                                  Lovely mimosas
Zimi ne volim da izlazim i zato, čim otopli, gledam to da nadoknadim dugim šetnjama. U tom pogledu sam komformista, volim da mi je pre svega udobno i uvek nosim ravno. Prestala sam da nosim torbe u šetnju jer opterećuju. Par neophodnih stvarčica fino je stao u džepove.
   Striped sweater - Bershka
                                                             Lion necklace - Accessorize
                                  
Ove fotografije su snimljene 29. februara, dok sam još uvek bila na moru. Već osećam nostalgiju. S druge strane, grad nudi mnoge sadržaje koji mi na moru nisu bili dostupni, a nadoknađivanje počinje već večeras :-)

Коментари

Постави коментар