10.04.2012.

Yes to Yellow

 Bilo da je kanarinac žuta ili limunasta, ova boja će vam momentalno podići raspoloženje i izmamiti osmeh na licu.
Žuta slovi za najuočljiviju boju, a smatra se i da širi optimizam, stimuliše nervni sistem i ubrzava metabolizam. U staroj Kini smatrala se kraljevskom bojom.
Ovog proleća je svakako nezaobilazna, makar samo u detaljima.
Diane von Furstenberg, Nancy Gonzales, Jimmy Choo




Christian Louboutin
                                                          Vintage jewelry Etsy.com
Edie Borgo bracelet, Mark earrings by Mark Jacobs, Dolce&Gabbana belt
Versace Scarf
Mulberry Bag
Marc Jacobs
Jil Sander
 Ni poznati nisu odoleli ovom veselom trendu:
Fergi
Katherine Heigl
Gabrielle Union



Stradivarius
Moj omiljeni detalj je žuti kišobran, koji odskače od gradskog sivila. Imam jedan sličan ovome:
Naravno, ne treba pratiti trendove po svaku cenu. Ako vam žuta boja izaziva migrenu, zaobiđite je. U tom slučaju se samo počastite nečim ovakvim, biće dovoljno:

5 коментара:

  1. meni baš prija u poslednje vreme, a mislila sam da je to boja koju ću zauvek izbegavati, naročito kada se radi o odeći :) doduše, neke nijanse i dalje izbegavam:)

    ОдговориИзбриши
  2. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.de
    minnja-facebook

    Love
    Minnja

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam imala zuti kisobran pa mi se nedavno slomijo :( Super postic!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja je uopšte nisam volela, ne ide mi nikako uz ten i kosu jer se sve previše utopi u jedno, ali detalji su mi mnogo slatki :)

    ОдговориИзбриши
  5. Wow! That's real lemmonie feeling:) I started salivating by looking at all yellow:)) I love the color! I am a new follower! Would you like to follow me back?
    xoxo

    ОдговориИзбриши