23.05.2012.

Brighten my rainy day

I danas kiša. Počinjem da se ljutim. Malo me je oraspoložio veseli paketić iz Avona i šarene stvarčice koje sam naručila, pa sam rešila da ih predstavim u jednom brzinskom postu:
Tu su: 
- Pena za kupanje sa mirisom mandarine i jasmina, savršena za predstojeće leto (koje, opet, nikako da stigne)
- Svetlucavi losion za telo (volim proizvode iz Skin So Soft kolekcije jer su dovoljno hidratantni i prijatnog, nenametljivog mirisa. Ovaj iz Glamorous Gold edicije mi se dopada, mada moj muž tvrdi da miriše na trulu biljku. Nema on pojma. )
- Nailwear pro+ lakovi za nokte. Imala sam samo jedan lak iz ove kolekcije, pa sam naručila još ova dva u veselim letnjim bojama - mint i limun žutoj.
- Moisture seduction sjaj za usne Sweet Clementine: moram reći da sam malo razočarana jer se uživo boja prilično razlikuje od one u katalogu. Mislila sam da će vući na narandžasto (što i jeste boja klementine), ali je sav rozikast. 
Lemon Sugar & Sea Breeze
Kad sam već kod lakova za nokte, moram da pomenem Don Juan domaće lakove koji su iznenađujuće kvalitetni. Hvala Makeup and more što mi je skrenula pažnju na njih. Kupila sam klasični crveni i veoma često ga nosim:
I malo mojih omiljenih kremica, Bath&Body Works losioni za telo. Prelepo mirišu i zgodni su za putovanja. Dva poslednja su iz kompleta za aromaterapiju, mada mi se crveni (Sensual) ne dopada jer je prejak. Ostali su divni, na čelu sa ovim zelenim za opuštanje:
Ovaj Hyson čaj sam tek nedavno otkrila i baš mi se sviđa što u jednoj kutiji dobijem 6 različitih vrsta čaja (po 5 kesica od svake). Omiljeni su mi Earl Grey i Midsummer Peach.

10 коментара:

  1. e baš mi je drago da ti se dopadaju don juan lakovi - meni su odlični, dobar je izbor nijansi a stvarno nisu skupi... i prvi put vidim ove čajeve hyson... nisam ih primetila po samoposlugama, gde ih ti kupuješ? (super su ta pakovanja sa različitim vrstama čaja)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, lakovi su stvarno sjajni za te pare, a prednost je i što su domaći. Čaj sam kupila u Rodi, mada ih nemaju u svakoj. Ima još vrsta pored ovog 'kombinovanog', npr. samo zeleni ili samo jabuka sa cimetom...

      Избриши
  2. Super stvarcice, pogotovo Avon <3 Lakici su bas lepi a ako zelis narandzasti sjaj, ovaj novi Seduction u nijansi Melon Madness je takav. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna kombinacija mint i zute. Imam i ja mint, ali mi treba zuti :)

    ОдговориИзбриши
  4. Boje lakova su divne, pa svakog bi oraspoložile :)

    ОдговориИзбриши
  5. Definitivno moja naj omiljenija dva avonova laka!

    ОдговориИзбриши