10.08.2012.

Saddlers Union

 Hi, guys. These days I photographed the Saddlers Union store - an Italian brand specialized for leather goods (located in the heart of Rome), recently opened here in Tivat, Montenegro. For more information, visit their website (available in English and Italian) and in the meantime enjoy the pics!
Saddlers Union je italijanska kompanija sa sedištem u Rimu. Bavi se prodajom kožnih torbi i galanterije. Osnovana je 1957. godine, zatim je neko vreme bila ugašena, da bi je 2009. kupila i ponovo otvorila Mikaela Kalabrezi Markoni. Sve odiše atmosferom pedesetih i šezdesetih godina XX veka, a kuriozitet je da je sedište firme u istoj ulici u kojoj je sniman film sa Odri Hepbern, Praznik u Rimu.
Među mušterijama su svojevremeno bile i Sofija Loren,Džeki Kenedi i Alberto Moravija. Zaštitni znak ovog brenda je torba vrlo zanimljivog oblika - kofe ili saksije, a može se naći, kako u klasičnoj crnoj i braon boji, tako i u jarkocrvenoj, zelenoj i ljubičastoj. Meni se, iskreno, ne dopada, ali sam zato luda za njihovim putnim torbama, što zbog retro dizajna, što zbog toga što nisu cele izrađene od kože, već je najveći deo od platna, a iznutra sve imaju različit karo dezen i mogu ih nositi i žene i muškarci. 
Za blog sam fotografisala enterijer novootvorene prodavnice u naselju Porto Montenegro u Tivtu, a za više informacija posetite sajt firme. 


7 коментара:

  1. Ona braon sa trece slike mi se za srce zalepila :) Druge fotke nece da mi otvori :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zašto neće, evo vratila sam na jednostavan prikaz, možda će raditi. Ta braon je baš jeftina, košta tričavih 85o evra :-D

      Избриши
  2. I meni se jako sviđa ova treća smeđa torba!
    A ove na 6.slici su isto jako zanimljive!
    Želiš da pratimo jedna drugu!? :D

    ОдговориИзбриши
  3. Nice bag!!!

    Elle
    http://redischic.blogspot.it/2012/08/life-in-pics.html

    ОдговориИзбриши
  4. Wow! gorgeous bags! Those bucket bags are insane!! Love those!

    XOXO from the Netherlands,
    Lucia

    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши