28.09.2012.

Beauty products review - Essence

S ovim brendom prvi put sam se susrela letos, pa sam, vođena znatiželjom, nedavno svratila u DM (obično idem u Lilly, ali oni ne drže Essence proizvode, bar ne u onim radnjama u koje sam ja zalazila) i kupila nekoliko stvarčica. Koliko sam primetila, Essence je vrlo popularan među tinejdžerkama i mladim devojkama zbog svog izbora boja i pristupačne cene. Na žalost, to znači i da se dosta toga već probralo, pa nisam imala onoliki izbor koliki bih htela. Svejedno, mrzelo me je da izlazim iz Zemuna i tražim drugi DM pa sam pokupila sledeće:


 Tu su 3 senke za oči, 1 lak za nokte, 1 ruž i 1 korektor. Gledala sam da uzmem nešto što ću svakako koristiti jer ne volim da nagomilavam šminku. (U mom neseseru nikad nećete zateći po 4 korektora, 6 maskara i 7 pudera za lice). 





Happy Hour (nijansa broj 30) je prilično upadljiva, metalik senka petrolej boje i zbog toga mislim da bi lepo stajala samo onima ispod trideset godina, što nije začuđujuće jer zrelije žene ipak radije odabiraju umereniju i kvalitetniju šminku.

Starlight (broj 03) je svetlucava srebrnastobela senka za večernje izlaske ili malo svečanije prilike. Meni lično bolje izgleda ako se stavi manja količina, tek toliko da se dobije taj šljokičavi efekat.

Copper Island (broj 59) je svetlucava senka boje bakra ili  možda rđe, a na kapcima izgleda znatno svetlije (kao i većina senki) i vuče na narandžasto. Dakle, ako hoćete nešto veselo i upadljivo, ovo su su prave boje za vas. Nisu baš postojane, posle 2-3 sata skoro sasvim spadnu, čak i kad se nanesu preko podloge. 
Cena senki je 219 dinara.


Stay natural korektor sam uzela jer nije bilo onog koji sam htela, a to je Essence Long Lasting (dugotrajni korektor), ali ni ovaj nije loš. Način nanošenja je drugačiji, na drugom kraju se nalazi kao neki točkić koji se okreće i onda mala količina izađe napred na četkicu. Pažljivo s tim, da vam ne izleti previše kao što se meni par puta desilo :-D Nijansa koju sam odabrala je 03 Soft Nude jer mi ten trenutno nije ni beo niti letnje preplanuo već nešto između, tako da mi ova savršeno odgovara.

Lak za nokte Marble Mania, nijansa Silver Twister (broj 03) se lako nanosi i brzo suši na noktima. Izgleda pristojno i sa samo jednim slojem, a ako stavite dva, onda dobijete malo tamniju boju (na noktima imam dva sloja i uživo su malo tamniji nego na slici). Možda ide u kombinaciji sa Starlight senkom, pošto imaju isti broj.
Platila sam 165 dinara za bočicu od 8ml, dakle, daleko je od skupog. 

Ruž za usne Cutie Mac Cute (broj 60) je jedan od najgorih koje sam ikad probala. Pakovanje je vrlo labavo i lako spada poklopac. Ruž se mrljavi, neravnomerno nanosi i ulazi u one vertikalne linijice na usnama. Deluje jeftino i mislim da bi se svideo samo malom devojčicama koje se igraju sa šminkom. Nije vredan ni tih 289 dinara koliko košta. Bolje dodajte još 100 dinara i kupite Rimmel Lasting Finish ruž solidnog kvaliteta. 

Cutie Mac Cute na mojoj ruci
Da rezimiram: Ne verujem da bih ponovo kupila išta od ovog brenda, sem možda korektora i nekog lakića ako mi se boja baš svidi. Kol'ko para, tol'ko muzike. Ali sam morala da probam.

15 коментара:

  1. ja sam od essence probala lakove i grozni su mi, ali sam zato kao sjajilo uzela taj ruž kojeg i ti (samo totalno neutralnu nijansu)i čak sam i zadovoljna. za tih nekih 15kn koliko sam ga platila meni drži vodu :) naravno, nikad ga ne nosim u nekim ozbiljnim uvjetima :)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je sto sam ovo procitala jer sam nameravala da kupim jedan njihov karmin!

    ОдговориИзбриши
  3. Ima Essence zabavnih stvari za pristojne pare, odlični su Top Coat i Topperi za nokte, isplate se i blot papirići, četkica za blendanje je super, ima i par finih olovaka itd. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Svidjaju mi se boje, pogotova ova srebrna.
    Nemam nista od njih, jer nikda nesto nisam ni zagledala boje, ali vidim da je paleta po mom ukusu.
    Ja od jeftinije sminke, koristim Avon, mada se trudim da kupujem sto kvalitetniju sminku i kozmetiku za lice.
    Clarins je moj izbor u mnogo cemu.Bas sam zadovoljna sa njima.Jeste da su skupi, ali ja ih kupim na cekove, pa ne osetim puno tu cenu. :)


    P.S. draga dokle si imala code za ostavljanje poruka, nisam te mogla komentarisati jer ne mogu da ga pogodim.Sada ga nema, pa odmah mogu da ti ostavim komentar :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne volim da štedim na licu, ali rekoh da probam i nešto od ove firme. Neću više.
      Verifikaciju koda uključim kad putujem pa ne mogu stalno da moderiram komentare. I mene nervira, često promašim neko slovo lol

      Избриши
  5. A mi preko tridesete sto volimo boju petroleja na kapcima, da se obesimo? :))))))))))))

    Imam par Essence stvarcica i osrednje sam zadovoljna. Recim ona rozasto-koralna senka (shrimpnesto :l) mi je bila omiljeno letnje rumenilo. Baza za senke je dobra i I<3Extreme maskara..sve drugo ispod proseka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neee! Nisam to htela da kažem, mada vidim da je tako ispalo :-D Ovo su samo moji utisci, kažem da JA ne bih nosila jer mi je nekako previše napadna za ozbiljne žene (ako se stavi veća količina).

      Избриши
    2. Zezam se, sta ti je :) Volim petrolej i maslinasto na kapcima jer mi dobro stoje uz crvenu kosu. A valjda i jos nisam ozboljna zena :)) Kad se stavlja stedljivo, izgleda dobro :))
      Zabogavih onaj Better Than Gel Nails top coat. On je najbolja stvar koju je Essence ikad izbacio :)

      Избриши
  6. Njihovi stay with me sjajevi su nešto najbolje ikada, a ja čak ni ne volim sjajeve :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni se bas svidjaju njihovi stay with me sjajevi,i mirisu predivno

      Избриши
  7. Super izbor. Lak za nokte je odličan!
    Pratim :)

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :*

    ОдговориИзбриши
  8. Gel lineri su mi super, a imali su i pristojne kistove. Probaj njihov primer za sjenilo pa ti više neće spadati a boja će im biti intenzivnija. I definitivno se ne slažem s tvrdnjom da petrolej sjenu mogu nositi samo mlađi od 30 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam bazu za senku, ali ipak nije dugo potrajala, nije u tome stvar. Boja je dovoljno intenzivna sama po sebi, samo ne traje dugo. Šta znam, meni ne odgovara i ne bih više trošila novac na njihove proizvode, pored toliko dobrih firmi.

      Избриши
    2. Nisam ni ja baš prezadovoljna sjenilima njihovim, ali svaki brand ima svoje dobre i loše proizvode.

      Избриши