31.10.2012.

Beauty products review - Avon Planet Spa

Planet Spa je moja omiljena linija kozmetičke kuće Avon, iza koje stoji ideja da se ženi omogući nega kakvu pruža profesionalni spa tretman, samo u kućnoj varijanti. Već godinama isprobavam i koristim ove proizvode pa sam rešila da podelim svoja iskustva s proizvodima koji se trenutno nalaze u mom kupatilu.





 Planet Spa japanese sake and rice smoothing face mask (maska sa sakeom i pirinčem za glatku kožu lica) -  Ovu masku sam naručila jer sam se uvek divila besprekornom, porcelanskom tenu japanskih žena, mada nijednu nisam videla uživo. To je veoma gusta, bela smesa koja se mora odmah razmazati jer se jako brzo stvrdne. Ubrzo se javlja osećaj zategnutosti koji i nije baš prijatan, tako da sam masku držala manje od 20 minuta (koliko piše na ambalaži). Podseća na maske na bazi gline. Ispiranje je malo teže nego kod drugih maski jer se neravnomerno skida, mora da se trlja da bi sve spalo. Koža je nakon tretmana nežna i glatka, ali i dosta isušena pa je neophodno odmah naneti kremu za lice. Rekla bih da je više za masnu nego za suvu kožu. Miris je veoma lep i nežan. Sve u svemu, nisam se pronašla u ovome, mnogo mi se više svidela maska sa tajlandskim cvetom lotosa koju sam koristila prošle sezone. Da li bih je ponovo kupila? Ne.
  

Planet Spa Dead sea minerals facial mud mask (blatna maska s mineralima Mrtvog mora) - sasvim pristojna maska koja ne stvara onaj neprijatan osećaj zategnutosti (ukoliko se nanese u tanjem sloju, koji je sasvim dovoljan da temeljno očisti lice). Lepo i lako se ispira, a specifičan miris mi se veoma dopada. Da li bih je ponovo kupila? Da.

Planet Spa Greek seas peel off mask with algae extracts (maska s ekstraktima algi iz grčkih mora) - Providna maska sa zelenkastim kuglicama ili sferama, kojih ima zanemarljivo malo. Skida se sa lica tako što se oguli i ne, niko me neće ubediti da je jedan potez dovoljan. Ja sam je skinula iz tri, i to smatram uspehom. Ukoliko vas nervira taj proces koji izgleda kao guljenje kože, možete je i isprati vodom, samo mora malo više da se trlja. Miris je svež, podseća na maske od krastavaca. Da li bih je ponovo kupila? Ne. 

Svaka maska za lice stiže u pakovanju od 75ml, što je doza dovoljna za godinu dana, uz korišćenje jednom nedeljno.  

Planet Spa African shea butter luxurious facial souffle (luksuzna krema za lice sa afričkim šea buterom) -  božanstveno penaste strukture kakvu dosad nisam srela. Tako je lagana i vazdušasta, podseća me na belu unutrašnjost Munchmallow slatkiša. Miriše isto kao i krema za stopala i laktove iz iste kolekcije - šećerno slatko i malo jače. Nema zaštitni UV faktor, tako da je bolje koristiti je u hladnijem periodu, ali ne ni previše hladnom jer je lagana i nije masna, pa verovatno i ne štiti mnogo od vetra. Ipak, pruža solidnu hidrataciju - nakon jutarnjeg nanošenja mirna sam sve do večeri. Da li bih je ponovo kupila? Da.

Planet Spa African shea butter foot and elbow cream with AHA (krema za stopala i laktove sa afričkim šea buterom i AHA kiselinama) - Ova krema je namenjena najgrubljim delovima tela, ali se može koristiti  i za ruke, gusta je i nije previše masna. Lako se razmazuje i spakovana je u simpatičnu teglicu od 75ml. Sadrži glicerin. Nisam primetila da je efekat nešto bolji od tih AHA (alfa-hidroksi) tzv. voćnih kiselina. Preporučila bih da se koristi u hladnijim danima jer leti miris može da guši. Inače mi se ovaj miris od svih iz Planet Spa kolekcije najmanje dopada. Da li bih je ponovo kupila? Mislim da mi je dosta, pošto mi je ovo već druga ovakva krema. Hoću da isprobam nešto novo. 
Još neki preparati kojima sam izuzetno zadovoljna (a koje trenutno nemam kod sebe) su proizvodi iz kolekcije sa maslinovim uljem (posebno maska za kosu i krema za telo koje dolaze  u kutiji od 200ml, odlične za predstojeće hladne dane), kao i Dead Sea Minerals kreme za ruke i za stopala (u tubi) koje se brzo upiju i stvaraju zaštitni sloj na rukama, odnosno stopalima.
Koji su vaši omiljeni Planet Spa proizvodi? Da li je neko probao Turkish Bath kolekciju, razmišljala sam da je naručim?

9 коментара:

  1. Probala sam sve to osim maske sa ekstraktima algi, ne volim maske što se ljušte. Meni je i ta prva maska bila dobra, mada mi je ipak bolja blatnjava maska. Nisam probala ništa iz njihove linije za kosu, a baš bih mogla...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mediterranean Olive Oil maska za kosu je fantastična. Jedna od najboljih maski koje sam ikad probala, ako ne i najbolja.

      Избриши
  2. Jao kako lep post,bas si lepo predstavila proizvode :) Ja mislim da cu uzeti da probam blatnu masku :)

    ОдговориИзбриши
  3. moram priznati da nemam iskustva s njihovim proizvodima, dosad ih još nikad nisam koristila :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je najdraži proizvod iz linje bila neka zagrijavajuća havajska maska. Divni efekt je imala, lice je bilo ultra glatko iza nje. Povukli su je iz prodaje davno i od tad više ni ne naručujem iz Avona...

    ОдговориИзбриши
  5. great post!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Imala sam tu masku od pirinca za lice i nedopada mi se uopste.Tako se stvrdne da je bas grozan to osecaj i isto je ne bih vise kupila.
    Super mi je krema za telo od africke cokolde, tako da to uzmi ako nisi.
    Jeste da je koza brzo upije i da nije neki osecaj na samoj kozi, ali taj miris je savrsen.
    I ja sam tek nedavno posle duzeg vremena pronasla ko radi Avon, tako da sam bas srecna sto opet mogu da ga porucujem.
    Volim njihovu kozmetiku, mada za lice gledam da uzimam kvalitetniju kozmetiku.
    Ali porucila sam neku masku za lice sa kavijerom, tako mi se cini.
    Kada stigne mogu te obavestiti kakva je!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno! I meni je zapala za oko, ali mi je stvarno nepotrebna još jedna maska pored ovih koje već imam, morala sam da se uzdržim od kupovine :-D

      Избриши