15.10.2012.

Fair of Cosmetics

Prvi put sam posetila ovaj sajam, u nadi da ću uspeti da nabavim nekoliko neophodnih stvarčica, u čemu sam samo polovično uspela. Naoružana odštampanom mapom štandova izlagača i u društvu dveju prijateljica, za relativno kratko vreme sam stigla da snimim jesenju ponudu, a nakon toga svratila i do Hale 3 gde je u toku bio Dečiji sajam. 
Opšti utisak je osrednji i dolazak bih savetovala samo onima koji unapred znaju šta hoće i od koga to da nabave - spisak izlagača uvek osvane na sajtu Beogradskog sajma koji dan ranije. Najveći deo ponude čine preparati za kosu i oprema za frizerske salone (profesionalni fenovi i četke za kosu, lutke na čijoj se kosi vežbaju budući frizeri, zatim čitav asortiman krema i šećernih pasti za depilaciju, kao i lakovi za nokte koji verovatno najviše interesuju većinu devojaka, a koji teško da se mogu kupiti u Srbiji (kao što je China Glaze, na primer). 



 Alfaparf ulje za negu kose bio je jedan od glavnih razloga moje posete Sajmu i kupila sam ga uprkos izuzetno smotanoj i beskorisnoj prodavačici-promoterki koja se kliberila sve vreme poput kakve petnaestogodišnjakinje i koja nije znala ništa konkretno da kaže o samim proizvodima. Inače bih verovatno kupila još nešto sem ovog ulja koje sam isprobala kod svoje frizerke i uverila se u njegov kvalitet.

 Pošto mi je kosa farbana, kupila sam i ovu masku meni nepoznatog italijanskog proizvođača, sa uljem lanenog semena. 

Ovaj OPI lak za nokte sam uzela jer mi se mnogo svidela ova jesenja nijansa. Inače ne volim mnogo ove lakove jer mi bočice deluju nekako glomazno.

 Dar kozmetiku sam isprobala ranije i vrlo sam zadovoljna njome jer nije pretrpana hemijom (zbog toga ima i nešto kraći rok trajanja). Uzela sam ovu kremu za područje oko očiju i preporučila bih je svima sa suvljom kožom. Dodatna prednost je što je u pitanju domaći proizvođač. Inače se može naći u apotekama, prodavnicama Maslina i na njihovom vebsajtu, nema potrebe čekati Sajam jer nemaju neki popust - konkretno, ova krema je oko 590 dinara, a na Sajmu sam je platila 500.

Na kraju sam uzela i ova dva Alessandro laka za nokte jer su bili sniženi na 450 dinara po komadu (umesto standarnih 700 u Lilly i Sephora prodavnicama), jedva čekam da probam ovaj tamnoljubičasti. 

Nije mi bilo loše, ali ni nešto specijalno, pretpostavljam da me većina proizvoda nije interesovala tako da ću naredni sajam najverovatnije preskočiti - nije vredno guranja kroz gužvu. 

20 коментара:

  1. Sta god da sam probala od Alfaparfa bila sam izuzetno zadovoljna :)
    Skicam ono L'Orealovo ulje..dobre je kritike pobralo a ja ionako padam na L'Oreal :))

    ОдговориИзбриши
  2. Maska za kosu Insight ti je pravi pogodak.Rolland,proizvodjac ove maske,u prodaji ima jedino proizvode koji su 100% prirodni. Predpostavljam da si je uzela na Alexandrovom standu,radila sam za njihovog distributera,sa kojima sam i sada u poslovnom odnosu,tako da znam da su ove maske odlicne! Posebno od sargarepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u Aleksandru sam uzela, dvoumila sam se između ove i neke s voćnim kiselinama. I, šta kažeš, šargarepa isto dobra :-)

      Избриши
    2. Super je po mom misljenju :) Mogu ti preporuciti onako iskreno ako budes u mogucnosti probaj isto od Rollanda njihovu kolekciju ReLife line ona je savrsena za regeneraciju kose i kože glave,za kosu oštećenu hemijskim, mehaničkim i klimatskim uticajima.

      Избриши
  3. Jao ja obozavam OPI lakove za nokte imam ih par i na noktima traje jako dugo sto je isto super.Bocica mi se isto svidja.
    Nikada nisam bila na sajmu kozmetike, a ne znam da li cu ikada i ici.
    Lakovi su super, mislim na boje koje si uzela.

    ОдговориИзбриши
  4. Može sličica tamnoljubičastog kada ga budeš probala? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam ove godine preskocila Sajam zato sto sam se ranijih godina razocarala, a i zato sto sam spiskala pare na GSN-u vece pre toga :D Volela bih da probam to tvoje ulje, sad sam u fazi isprobavanja Lorealovog.

    ОдговориИзбриши
  6. Bas mi se svidja ovaj post, i sve informacije sa sajma :))

    ОдговориИзбриши
  7. I'm such a huge fan of body oils, and this one looks just divine! And how amazing are those nail polishes? They have the most beautiful winter colors ever! I'm so glad I've discovered your lovely blog! I'm definitely following you :)

    xx Ivana
    Macarons and Pearls

    ОдговориИзбриши
  8. Love those polish colours, navy and burgundy are great for Fall! <3

    xoxo Bree
    The Urban Umbrella

    http://www.theurbanumbrella.com

    ОдговориИзбриши
  9. I cekanja 20 min ispred, Alfaparf prodaju i u Lilly i prosle godine su delili bas lepe uzorke sad nista :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene u Lilly nisu imali ovo ulje već samo neke ampule. Ako ima u drugim, procunjaću po gradu jer su ovi na Sajmu bili skroz nepredusretljivi i kao da su jedva čekali da me se otarase(?!)

      Избриши
  10. Super kupovina, mislim da smo uzele isti Alessandro lakic, ovaj tamno ljubicasti. :) Zao mi je sto nisam ranije cula za ovo ulje, moram na sledecem sajmu da pogledam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana Savić je iznad napisala da ima i u Liliju, pa potraži ako stigneš.
      Videla sam tvoj ulov sa Sajma i čini mi se da smo kupile taj isti ljubičasti. Mada, s obzirom na to koliko si ih ti pokupovala, bilo bi pravo čudo da se nijedan nije poklopio :-)

      Избриши
  11. Ciao Aleksandra! If you want enter to my contest,this is the link,kiss,paolo
    http://www.thelooklover.blogspot.it/2012/10/miss-look-lover-ai-2012-miss-look-lover.html

    ОдговориИзбриши