23.11.2012.

Beauty products review - Alverde

 
Alverde je robna marka osnovana 1989. godine i postala je najprodavanija prirodna kozmetika u Nemačkoj. Filozofija ovog brenda je da omogući prirodnu i efikasnu negu i zaštitu našoj koži i kosi, bez ekspolatacije prirodnih resursa. Većina proizvoda sadrži oznaku vegan, što znači da je proizvedena bez sastojaka životinjskog porekla, niti su testirani na životinjama. 
Kod nas se može naći u drogerijama DM po vrlo pristupačnim cenama. Iako ga ljudi (tj. žene) masovno hvale jer se ''dobije mnogo više muzike nego što se da para'',  moji utisci su podeljeni - ima fantastičnih proizvoda, preko onih prosečnih, do onih kojima uopšte nisam zadovoljna. 


Dvofazno ulje za skidanje šminke (2-Phasen Make-up Entferner) se, kao i sve dvofazne formule, promućka pre upotrebe, a zatim nanese na komadić vate ili tupfer. Na ambalaži stoji da je oftalmološki testirano, pogodno za osobe koje nose sočiva, bez konzervanasa, sa prirodnim esencijalnim uljima, kao i da je pogodno za vegane i vegetarijance. Moj utisak je - malo ispod proseka. Nije loše, ali ni ništa spektakularno, možda zato što više volim mleko za čišćenje od ulja. Rekla bih da je prilično blago i da stoga treba malo više da se trlja da bi se sve skinulo, ali onda mi se od silnog trljanja zacrveni koža oko očiju, čime normalno da nisam zadovoljna. Miris mi se takođe ne dopada, jako je čudan - to je verovatno stoga što ne sadrži veštačke, sintetičke sastojke. Flašica sadrži 100ml. 

Ulje za negu noktiju (Nagel-Pfelegeol) sam mazala dva puta dnevno i posle nedelju dana sam primetila da mi nokti deluju jače. Nanosi se isto kao lak za nokte, s tim što ja nanesem malu količinu i oko nokta, da bih sprečila pojavu zanoktica. Zatim se to lepo utrlja prstima da bi se upilo, dakle, najbolje je staviti kad znate da nećete prati ruke u skorije vreme npr. kad gledate seriju i slično. Ipak, nisam mogla da izdržim da ne lakiram nokte duže od nedelju dana, tako da ne bih mogla da kažem da li značajno deluje na nokte - ovo što sam dosad videla mi deluje sasvim prihvatljivo. Sada ga mažem između dva lakiranja noktiju. Sadrži ulje koštice kajsije, čiji se miris i oseća.


 Dvofazno pakovanje za kosu u spreju sa alojom i hibiskusom  se nanosi na prosušenu kosu. Piše da je namenjeno suvoj i oštećenoj kosi. Bez sintetičkih mirisa, boja, konzervansa i sastojaka na bazi mineralnih ulja. Prijatnog je mirisa. Dobro posluži ako hoćete da postignete wet look. Ja ga prskam po celoj dužini kose (izuzev u predelu kod korena), ali onda se kosa brže masti. Cena 349 RSD za 150ml. 


Roll on dezodorans sa nevenom (Deobalsam Calendula) je blag bezalkoholni dezodorans. Ima divan cvetni miris koji uvek oraspoloži. Piše da sadrži ekstrakt hamamelisa koji neguje osetljivu kožu. Ne sadrži aluminijum niti parabene (što danas nije lako naći, pogotovo po ovoj ceni). S obzirom na to, prilično je efikasan i sasvim dovoljna zaštita ovih dana - izuzev leti jer na 30 stepeni stvarno nema nikakvu funkciju (isprobano). Sve u svemu, preporučujem! Cena 279 RSD.


Mono senka za oči, nijansa br. 10 Magic Brown - Pošto sam ostala bez braon senki, a uvek moram da imam u neseseru bar jednu, odlučila sam da isprobam ovu. Sadrži sitne zlatne čestice, dakle nije matirana; lepo se razmazuje i ne skuplja u porama. Ovu nijansu bih ja nazvala prašnjavo-braon jer ima tu blatnjavu notu. Slučajno sam skinula deklaraciju na srpskom, tako da ne znam koliko grama sadrži. Sva Alverde dekorativa ima karakteristično zeleno pakovanje, a ovo moram da pohvalim jer sam senku u žurbi bacakala iz nesesera u torbu, iz torbe istresala na sto i tako ukrug, i nema ni ogrebotine. 

Sjaj za usne sa mineralima - Isprva sam nameravala da kupim ruž, ali mi izbor nijansi nije bio bogznašta (tj. nije bila nijedna koja mi je potrebna), tako da sam kupila sjaj, što inače retko radim. Uzela sam nijansu 24 Pink Blossom koja u trenutku osvežava izgled i ne ostavlja osećaj lepljivosti na usnama. Pakovanje sadrži 8.5ml, što je sasvim pristojno.



Koji su vaši omiljeni Alverde proizvodi? 

5 коментара:

  1. Od svega toga probala sam samo dezodorans koji mi je pristojan, bolji od njihovog sa zelenim zatvaračem. Ulje za nokte me privlači, sviđa mi se što ima četkicu. Meni su od Alverde proizvoda dobri zelena pena za čišćenje lica, ulje od divlje ruže za jako suvu kožu, okrugle pečene senke itd.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih nekako uvijek zaobiđem jer uglavnom nisam čula neke ekstra komentare pa se držim provjerenih stvari u dm-u :)

    ОдговориИзбриши
  3. super post, ja koristim njihove sampone - onaj od kajisije i za plavu kosu, maslac za telo od mandarine, i labela neven i ovo novo od mandarine. imam njihovu pastu za zube ali nisam zadovoljna jer je previse slaba, a ja volim da posle pranja osetim bas jaku svezinu, pa je necu kupiti opet. kupila sam i kolekciju - tonik i piling masku sa glinom za ciscenje lica i protiv mitisera medjutim prouzrokovalo mi je prosirene pore sto nikada u zivotu nisam imala i ako znas neki nacin da ih ublazim napisi. htela sam da isprobam i njihove karmine ali mi svi deluju uzeglo, senke mi deluju nekvalitetno kao i puderi pa se necu usudjivati. maskare su im lose i suve... Ana

    ОдговориИзбриши
  4. Od Alverde jako volim ulje od divlje ruze, i concealer u plasticnoj posudi. Ostalo me razocaralo, isprobavacu i dalje. :) Inace jako dobar post. ;)

    ОдговориИзбриши