06.12.2012.

Let it bling

Here are some of my picks for the New Year's Eve. Since it's only once a year (well, in my country we actually celebrate two New Years but that's another story), it should be very special and glamourous. I say: Let it bling! For those who are not that into sequins&stuff, I picked some great lace-embellished garments, which are also very festive and elegant. All the items are from the 3 following websites: Asos, Nelly or TopShop - because I wanted to show you something affordable yet trendy.


Nadam se da će vam se dopasti neki od mojih predloga za novogodišnju noć. Moj stav je da tada treba obući nešto veselo, blistavo i svakako ekstravagantnije od odeće koju nosimo u svakodnevnim prilikama. Šljokice deluju kao pravi izbor i ja svakako nameravam da ih imam na nekom od elemenata svog stajlinga, bilo da je to haljina, cipele ili večernja tašnica. Ipak, nije mi cilj da izgledam kao novogodišnja jelka ili nešto što možete naći u prodavnici Jafa (ko je gledao emisiju Šopingholičarke, zna na šta mislim - na to mesto stil odlazi da umre :zlobanosmeh). Za one koji ne vole šljokice, čipka je uvek dobar izbor jer daje tu notu svečanosti i elegancije. Sve ove stvari su sa navedenih sajtova: Asos, Nelly ili Topshop - htela sam da prikažem komade koje većina nas može sebi da priušti. 
  

pic name

pic name



pic name

pic name




pic name

pic name

pic name

pic name

pic name

pic name

pic nameGolden Goddess:

pic name

pic name

pic name
Touch of black:
pic name

pic name
Metallics from Top Shop:
pic name

pic name
                           
pic name
Cath Kidston Crystal Stanley Brooch via ASOS


pic name
pic name
Sabo shoes from Nelly


pic name

pic name

pic name

pic name

pic name
pic name
pic name
Pointy pumps China girl - Nelly.com
pic name
pic name
Ted Baker via ASOS
pic name pic name
pic name pic name
pic name pic name
                           
                                 

22 коментара:

  1. Bas je sve tako New yearly :D bar se tu noc moze iskoristit i navuc na sebe svega sljokicastog a da ne izgleda neukusno :) U svakom slucaju zavisi i od toga gdje se slavi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mozak mi je zablokirao nakon ove prve zelene šljokičaste, sad odmah idem pronaći odakle je i držim fige da nije strašno skupa :D :D
    Inače savršen izbor, sve je jedno ljepše od drugog :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta je sa Asos-a, ali se ne sećam cene. Nadam se da nije skupa, mada često znaju da nabiju cenu svemu što ima šljokice.

      Избриши
  3. Ima baš lijepih stvarčica u ovom tvom pregledu :)

    ОдговориИзбриши
  4. lep si izbor napravila, mada ja volim da nosim sjajno i sljokicavo cele zime (samo uz zimu mi ide).
    nego moram da spamujem i da kazem da mnogo volim sopingholicarke i da ako nisu isle u jafu propadne mi uzitak gledanja :D:D:D

    ОдговориИзбриши
  5. Šljokiceee! Ja imam te momente da sam mala svraka, zalepim se za sve što šljašti :) Sviđa mi se tvoj izbor, baš je praznično :)

    PS. Svrati do mog bloga, imaš nagradicu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Burgund - crvena haljinica i sljokičasta zlatna sa kolar kragnom su mi favoriti...Mada i sve ostalo je stvarno odlican izbor za NY
    pozzz :)

    ОдговориИзбриши
  7. Oh my, so many beautiful and sparkling items! The 3rd dress is my absolute favorite, it's just perfect and so so glamorous!

    Thanks for a wonderful inspiration!

    xx Ivana
    Macarons and Pearls

    ОдговориИзбриши
  8. prva haljina mi je prelepa, ja bih definitivno nju za NG!

    ОдговориИзбриши
  9. nice shoes I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se sviđa crna čipkana haljinica, definitivno nešto što bih i sama nosila :)

    ОдговориИзбриши
  11. my favorite is the green dress! it's just perfect!
    X

    ОдговориИзбриши
  12. Hi!
    I love leggins!..good post!!
    I follow you!
    If you like my blog follow me also!
    I hope you!*
    XXX,Cintia

    www.miestilodevida90two.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. svida svida. dosta toga. odlican blog! super slike1
    citaj nas, xo

    ОдговориИзбриши
  14. beautiful selection:)!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    ОдговориИзбриши
  15. Hi nice to meet you. few pretty things that hard to pick, I love your blog very much. I stay here on my blog with your permission, please follow me you in my blog. I would hope. Have a good week.

    Regards

    ОдговориИзбриши
  16. That first dress is an absolute showstopper!
    Thanks so much for reading my blog, love it!

    Ciska

    www.mywoodenshoes.com

    ОдговориИзбриши
  17. hi pretty!!! great selection ;)
    can you help us with your vote?

    http://www.facebook.com/chicnova.fashion?sk=app_451684954848385&app_data=view-vote%2Cfor-151510

    :)
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши