The swing

 I took an opportunity to take a rest on the swing, since there were no children around (guess it's to cold to play outside). Then stepped into my flat and had a cup of nice tea with rum, that got even my toes warm.

Ovo je uslikano u povratku iz grada - ugrabila sam priliku dok nije bilo dece (previše je hladno za igranje napolju), pa sam se malo odmorila na ljuljašci. Ne brinite, nisam je polomila, hehe. A onda, okrepljenje uz šolju čaja s rumom, koji greje i prste na nogama.

I wore: Rosetti bag, old black coat, Asos earrings, New Yorker skirt, handmade scarf
Guess I'll never grow up

Коментари

  1. super ti je blog :)
    sta kazes da pratimo jedna drugu?

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ljuljačke! Imala djecu, ne imala, imat ću je u svom dvorištu :)
    Dobre none btw!

    ОдговориИзбриши
  3. mm sad bi i ja čaj s rumom :)) i ja sam nekidan bila na ljulji nakon sto godina, osjećaš se ko malo dijete i baš ti je super hehe :))

    ОдговориИзбриши
  4. Vrati mi kancelariju!!
    Pretpostavljam da je to nesto sto se nikad ne preraste :))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na komentaru.. Imaš divnu kosu,obožavam tu boju...
    Pozdrav od Topalovića :*

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam ljuljaške <3
    I tvoju suknjicu, print je odličan.

    ОдговориИзбриши
  7. Sad reci sta je lepse suknja ili pantalone?Prelep outfit.....Sve pohvale........

    ОдговориИзбриши
  8. Sad reci sta je lepse suknja ili pantalone.....hi hi!Prelep outfit....sve pohvale....

    ОдговориИзбриши

Постави коментар