21.03.2013.

BPRR2

*Beauty Products Review/Random part 2*
Sephora Eau de Toilette Cotton Flower je toaletna voda u mini-pakovanju od 7ml, što je čini veoma pogodnom za večernju tašnicu, a ujedno je i osnovni (da ne kažem jedini) razlog što sam je i kupila pošto ne volim da nagomilavam parfeme već se trudim da odaberem jedan koji mi se baš svidi i onda ga eksploatišem godinama. Pošto je bio upakovan (a testera nigde na vidiku), nisam mogla da ga isprobam već sam uzela napamet, očekujući da će biti neki nežan (jer mi pamuk zvuči kao nešto blago i vazdušasto), međutim, jak je i svrstala bih ga u zimske. Trošuckala sam ga protekla 2-3 meseca i ostalo ga je veoma malo. Pošto je u pitanju toaletna voda, a ne parfemska, nije mnogo postojan, ali ga uvek mogu izvaditi iz tašne i prsnuti ponovo. Ovo je jedan od mirisa koji mi se nisu svideli na prvu loptu, ali, kako je vreme odmicalo, nekako mi se sve više sviđao. Bila sam kupila i gel za tuširanje istog mirisa, ali sam ga poklonila, a imaju i kreme za telo za one koji žele kompletnu kolekciju. 
Avon Planet Spa maska za kosu sa kavijarom (Luxury spa with black caviar extract) je gusta bela smesa u tubi od 200ml (što meni neće potrajati i uglavnom uzimam maske u pakovanju od pola kilograma jer imam dosta kose koja vapi za hidratacijom). Lepo neguje kosu, čini je glatkom i mekom. Živo me je zanimalo kako će mirisati - i, nije loše, podseća na neko bilje (verovatno su u pitanju japanske alge, kao što piše u sastavu). Sadrži još i pantenol, glicerin, ali i metilparaben. Sve u svemu, nije loša maska, ali ni ništa spektakularno. Mnogo mi se više sviđa ona kolekcija sa mediteranskim maslinovim uljem - e, ta maska je fantastična!
Sugared Fig balzam za usne iz H&M je divan i mekan, lepo se upija i ima citrusni miris. Ja inače više volim da je balzam u stiku (kao karmin) jer mi je to nekako više higijenski, ali je ova kutijica tako neodoljiva i nameravam da je koristim i kada potrošim balzam (npr. da držim slušalice za mobilni ili minđuše u njoj). Pakovanje je 12 grama, što je prilično izdašno. Nadam se da će i kod nas držati bar malo ovakve kozmetike kad se konačno otvori H&M kod nas. Žao mi je što ne kupih više ovakvih stvarčica kad sam bila u Pragu (ali otkud sam znala da će mi se svideti) - kupila sam samo lak za nokte koji sam vam već pokazala, ovaj balzam i losion za telo u obliku jabuke koji sam poklonila sestri (velika greška! hahaha)
Na ovu rusku kozmetiku sam naletela u Cosmetics Marketu u Crnoj Gori (tamo ima dosta Rusa pa prodaju svašta nešto što bi se njima svidelo) i baš sam se nasmejala kad sam shvatila da im sve piše na ruskom (ništa engleski, francuski i sl.) - boli ih uvo. Ovo me je privuklo zbog simpatične ambalaže i zbog toga što je bez parabena, a nije bilo ni skupo, pa rekoh da probam. Ima svašta nešto od proizvoda za negu kose i lica, a ja sam uzela balzam za kosu i kremu za ruke. Zaštitno lice im je ova baka (zove se Agafija Ermakova), što bi trebalo da upućuje na to da su ovo domaći proizvodi s porodičnom tradicijom koja se prenosi s kolena na koleno. Recepti ove sibirske travarke pretočeni su u liniju kozmetike koja ne sadrži sastave hemijskog porekla, silikon, parabene niti veštačke boje. Obavezno ću kupiti još nešto od ove kozmetike dok sam u Crnoj Gori (već sam bacila oko na losion za čišćenje lica i kremu za oko očiju).
Krema za ruke sa sibirskim travama (to jest, pun naziv je Medicinska krema za ispucale i osetljive ruke na bazi mešavine sibirskih trava, bokvice, aloje i jona srebra) mi je dosta pomogla jer mi se ruke zimi veoma brzo isuše. Fina kremica koja se brzo upije, ali i postojana (ne skine se posle jednog pranja ruku kao neke).
Balzam za jačanje i sjaj kose na bazi sibirskih trava i kamilice: Da budem iskrena, meni su svi balzami za kosu skoro isti, zaista ne vidim nikakvu razliku koji god da upotrebim. Svi su puni čudotvornih formula, magičnih sastojaka i ćiribućiriba bibidibobidi, i posle svakog moja kosa izgleda isto. Kažem skoro jer su mi neki ipak malo bolji od ostalih. Ovaj me najviše podseća na onaj žuti Top Balsam, i po izgledu, i po mirisu (dakle žuto i oštro), kojim sam bila jako zadovoljna.
Gel za tuširanje Milk&Berries je kremaste teksture, mirisom podseća na sladoled i stoga božanstven. Čini mi se da ga nema u Srbiji (samo u BiH i Hrvatskoj), ali to nije ništa strašno jer je sličan onim Cleo kupkama kojima sam takođe oduševljena (i nikad ne znam da li pre da maznem onu jagodastu ili čokoladnu). Posle nekih kupki me svrbi koža - ova spada u one koje su u redu.
Don Juan lakove za nokte sam otkrila pre otprilike godinu dana i otad uvek imam bar 2-3 u svojoj kolekciji jer su solidnog kvaliteta, velikog izbora boja, relativno jeftini, a i proizvode se u Srbiji, tako da im dajem prednost u odnosu na npr. Golden Rose (ne kažem da njihovi lakovi nisu dobri, naprotiv, ali uvek gledam da kupim domaće ako već nema razlike u kvalitetu). 
Ovde vidite dva lepotana iz Nail Stars linije koja sam nedavno nabavila - asfaltnosivi sa šljokicama i kanarinacžuti. Oba su veoma postojana. Trenutno mi se više dopada ovaj prvi jer me drži zimsko raspoloženje, a žuti mi je prikladniji za proleće i leto - dakle od aprila nadalje.

18 коментара:

  1. Lep je ovaj zuca ;) Koliko slojeva treba za potpuno pokrivanje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dva do tri. Izbegavam te mnogo svetle lakove jer me smara da mackam 3 sloja :-)

      Избриши
    2. Isto taki :)) Onaj Rimelov sto mirise na limun je bio dobar ali on je bas bas svetlo zut

      Избриши
  2. To labelo ima jednu od najboljih kutijica iakada xD

    ОдговориИзбриши
  3. Divno, zelim ja nesto od te ruske kozmetike!!
    Skroz mi se svidja sta sam procitala o njoj, pa bih bas kupila nesto od te bakice travarke :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiva je ta ruska kozmetika, a mnogi narodi nemaju običaj da ubacuju strane jezike na etikete proizvoda - Turci, Mađari, Nemci, Italijani itd. što ume pošteno da namuči.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu misliti, pogotovo kad je tako neki jezik, nimalo sličan našem, poput turskog i mađarskog. Ne bih razumela apsolutno ništa :-D

      Избриши
  5. You know, I may try yellow nail polish now. Thanks for this!

    www.kholaskloset.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lijepi noviteti kod tebe :) Baš me sada zanima kako miriše taj Sephorin miris, a i ova kupka mi fantastično zvuči :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi se svidjaju proizvodi! Labelo je preslatko!
    Ja nigde nisam videla Don Juan lakove , ne znam kako o.O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj na njihovom sajtu, piše gde su im prodajna mesta. Ja sam iz Zemuna, tu znam za 2 mesta, za ostale delove grada ne znam, ali sigurno piše na sajtu.

      Избриши
  8. Sto ovde ima zanimljivih stvari! :)

    Baaas mi se svidja taj HM balzam za ustaa, tacnije kutijica :D I zanimljivo mi izgleda ta ruska kozmetika..

    ОдговориИзбриши
  9. Super su ti noviteti, i mene su neka pakovanja privukla - balzama za usne i ruske kozmezike :)
    A don juan lakovima sam oduševljena, i imaju odličan izbor boja.

    P.S. Iakonisu iz ovog posta, ja moram da pohvalim i šljokičaste salonke <3

    ОдговориИзбриши