19.03.2013.

more of me/quick update


Just a quick post to inform you that I opened a profile on Facebook - I know I said that it's too much work and I still feel that way, however I got sick of not being able to participate in  other bloggers' giveaways where one of the main conditions was to like someone's FB page. Don't you just hate those giveaways where you have to fulfill like 7 conditions to take part in? (follow me here and there, like my page blah blah) - as soon as I see that, I'm gone :-D I won't be like that, I promise. Still, if you want to connect on Facebook, Pinterest or Chicisimo, click on these links and I would be glad to see you there as well. 
                                                                                                                     Kiss, A.
Ovo je jedan neplanski post, nastao iz želje da s vama podelim činjenicu da sam ove sedmice napravila Facebook profil. Znam da sam rekla da je zamorno otvarati profile na toliko mesta i i dalje mislim isto, ali mi se smučila činjenica da ne mogu da učestvujem u darivanjima na tuđim blogovima, a lajkovanje nečije FB stranice je često osnovni preduslov. Zar ne mrzite kad vam neko izlista gomilu uslova da biste učestvovali u nagradnoj igri (prati me ovde i tamo, lajkuj moju stranicu ovamo, bla bla)... Čim vidim  tolike (više od 3) uslove, odlazim :-D Obećavam da ja neću biti takva kad budem delila nešto. Ipak, ako slučajno želite da se družimo i na nekom od navedenih sajtova gde imam naloge, kliknite na linkove: Chicisimo Facebook Pinterest
                                                                                                             Poljubac, A. 


12 коментара:

  1. Zato sam se ja samo kod tebe prijavila i osvojila :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa delom o FB-u, lajkovanju i nagradama :)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Upravo! Nemaš pojma koliko dugo sam se opirala. Ipak, ne pada mi na pamet da svraćam tamo svaki dan.

      Избриши
  4. Da skroz se slazem oko darivanja i isto tako ako je uslov prevelik ja ne zelim da ucestvujem.Kod mene je zadnji put bilo sam dva uslova i to mi je ok.Znaci cisto simbolicno, a ne ogroman spisak sta sve treba da lajkujem i pratim!! :)

    Puno postova sam propustila vidim :)

    ОдговориИзбриши