Simple


 Hello sweeties! Hope you had a lovely weekend. I know I did and also had some time to take a few snapshots to show you one of my regular outfits: I mostly wear simple, basic pieces and then add one not-so-ordinary detail to make it more vivid and personalized - this time in that role were my sparkly heels + some fluo nail polish. It was really warm so I could afford to walk almost barefoot (don't forget I'm by the sea these days, I would never walk like this in my hometown till May at least). Did you notice that the red color has almost completely washed out of my hair? I'm so happy about this LOL. 

Zdravo, narode. Nadam se da ste lepo proveli vikend. Ja jesam jer nas je posle nekoliko kišnih dana konačno ogrejalo sunce, pa sam iskoristila prilku i da uslikam par snimaka jedne od svojih najčešćih kombinacija. Uglavnom nosim jednostavne, bazične komade kojima pridodam poneki ne tako običan detalj, ne bih li sve učinila živahnijim. Ovog puta su u toj ulozi bile moje svetlucave cipele i drečavi lak za nokte. Moram da dodam da je bilo veoma toplo (ne zaboravite da sam na moru) i da nisam luda da idem praktično bosa u svom gradu, bar ne pre maja meseca. Jeste li primetili da mi se crvena boja skoro sasvim isprala? To me mnogo raduje xD

Коментари

  1. Koji je lak na noktima? Sutra ce snijeg a meni je bas doslo da mazem drecavo po noktima, bas me briga, sad cu i ja! :D Ja imam slican - deborah flirty femininity pa da nije bas taj?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lak je Don Juan br.146. Nisam ga mazala još od prošlog leta, ali dolazi ponovo njegovo vreme :-D

      Избриши
  2. Jao meni su cipele i lak za nokte prvi zapali za oko, mnogo mi se svidjaju!

    ОдговориИзбриши
  3. Divne su ti sparklice, uzivaj u lepom vremenu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan outfit! Veliki lajk za cipelice i lak za nokte :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična kombinacija. Joj, kakoo ti zavidim na toplim krajevima. Reci mi molim te ,šta je to na prvoj slici iza tebe? I gde? Ubi me radoznalost.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, da li da kažem? Ovo iza mene je groblje (u Kotoru), znam da nije baš idealna lokacija, ali je tu i parking pa mi je nekako bilo najlakše da se uslikam na brzaka. Mnogo mi se sviđaju ove karijatide, ali mi je bilo neukusno da se slikam baš na groblju.

      Избриши
    2. Hvalaaaaa. Odoh da probudim dragog i da mu kažem da nije pogodio. :) Tipovao je na mauzolej na Gorici. :) Mada, ni ja nisam pogodila, mislila sam zbog drveća da je u pitanju Risan. 0:0 kod nas u pogađanju. :)

      Избриши
  6. Baš su mi slatke ove tvoje cipelice, i ja bi ih stalno nosila :))

    ОдговориИзбриши
  7. Sparkly shoes. Fab!

    www.kholaskloset.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. love your shoes! so beautiful

    www.frankvinyl.com

    ОдговориИзбриши
  9. cipelice su predobre, bas mi se svidjaju! :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар