week in pics #4




1. Zdrav početak dana uz voće. Nažalost, tu se priča o zdravom završava.
2. Obožavam da šetam po kiši (kad nije baš pljusak). Opsesija kineskom supom od račića.
3. Moji momci i Odri <3
4. Objašnjenje dato na slikama
5. Omiljeni lak nedelje - Avon Plum Seduction
6. Grickanje uz knjigu iz biblioteke. Pročitala sam je, utisci su podeljeni (prva polovina knjige mi se svidela, a druga me je pomalo zamorila).
7. Katastrofa u ormaru
8. Citat dana

p.s. Kod Ane i Klaudije na blogu je u toku Choies giveaway!

Коментари

  1. Bas mi se svidja ovaj tvoj instagram post...ima neku toplinu !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja non stop nesto rasciscavam, toliko mi je dosadno :) nadam se poslu uskoro pa da imam sta pametnije radit jer mi kuca blista :D

    ОдговориИзбриши
  3. those kiwis look so delicious! let's follow each other girlie. xx

    ОдговориИзбриши
  4. Lepe fotografije :) I na mom stolicu je bas taj casopis :)

    ОдговориИзбриши
  5. gorgeous pics!

    Giveaway on my blog:
    www.fashionshores.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične fotografije :)
    Volim ovakve postove,jako :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicne fotografije. Divan je Avon lak :)

    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. super fotkice :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne fotke Aleksandra :) Definitivno potpisujem zadnju :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар