Plum





  Weather in March was so unpredictable and I truly hope that we'll be more lucky in April.     When I came to the sea, I expected nice, sunny weather but I got rain and wind almost every day. The result is that I have no idea what to wear because one moment I'm freezing and the next I'm feeling so hot I wanna jump into the water. This is one of my no brain outfits, just put some random things on and went out. What do you think?

 Ovo nepredvidivo vreme je krivo za sve, pa i za moje nedoumice u vezi s oblačenjem. Jednog trenutka se smrzavam, da bih sledećeg poželela da skočim u more da se rashladim. Nadam se da ćemo u aprilu imati više sreće jer je ovaj mart uglavnom bio kišovit i vetrovit (čak i na moru). I ovim završavam s izveštajima o vremenu :-D Jedina dobra stvar je što juče nije bilo mnogo ljudi u parku pa smo mogli na miru da šetamo i uživamo u prirodi (rezultat: mnogo pozitivnog raspoloženja i pomalo blatnjave baletanke). Na ovaj izlet smo se naprečac odlučili, tako da sam samo dograbila šta mi je došlo pod ruku i iskombinovala ovo što vidite - nadam se da će vam se svideti, a ako i ne, bar možete da uživate u slikama prirode. Poljubac.



Коментари

  1. Baš su ti lijepe fotke, outfit i ti :) Sviđa mi se majica!

    ОдговориИзбриши
  2. E pa bas ti je slatko tako,baletanke,suknjica...

    ОдговориИзбриши
  3. Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers

    My webpage :: ares gratis

    ОдговориИзбриши
  4. Jao pa ti si stalno negde na putu??!! :)
    Odlicne fotke!!
    A osmeh ti bas uliva ogromnu pozitivu.Divan prizor!!
    Uzivaj!!

    ОдговориИзбриши
  5. Divne su fotografije... I u kaput sam se zaljubila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njime me je muž iznenadio - nisam se nadala da ću dobiti nešto što će mi se toliko svideti :-D

      Избриши

Постави коментар