14.05.2013.

BPRR3


Beauty Products Review / Random 3
Jedna mini recenzija, ovog puta obojena zlatnim. 

Alfaparf ulje za negu kose sam već pominjala nakon prošlogodišnjeg Sajma kozmetike, pa bih dodala još reč-dve o ovom izuzetnom proizvodu. Od onih sam koji padaju na ambalažu, a ova je stvarno vrhunska, nalik bočici parfema. Jedina zamerka je što ova moja nema pumpicu pomoću koje bih istiskala malu količinu ulja na dlanove, već moram da sipam kao iz flaše i onda se i sama bočica brzo zamasti. Lepo neguje krajeve kose, a ponekad ga nanesem i celom dužinom (izuzev pri korenu) i ne umasti se brzo kao što se može desiti kod drugih ulja. Miris je predivan, mene asocira na neki medeni napitak i dugo se zadržava na kosi.  Ne verujem da ga ima u slobodnoj prodaji (znam da ima par Alfaparfovih proizvoda u Lilly drogerijama, ali nije neki izbor, uglavnom drže ampule, to jest, ja još nisam naišla na ovo ulje), a ako se zadesite u Crnoj Gori, ima da se kupi u Cosmetics Marketu i košta oko 16 evra (ja sam ga na Sajmu platila 1500 dinara), tako da nije neka razlika u ceni. Pošto imam suve krajeve, često nanosim ovo ulje i baš mi odgovara što je ambalaža od 100ml jer ne moram svakog meseca da kupujem novu.
Nekoliko puta sam, tokom godina, naručivala proizvode iz Avonove Skin So Soft linije, ali je to uglavnom bila ona roze kolekcija. Rešila sam da malo promenim i isprobam i ovu Glamorous Gold Minerals. Ovom sam takođe (relativno) zadovoljna jer lepo hidrira kožu (do sledećeg tuširanja) i ostavlja sitne zlatne čestice na njoj, tako da ove proizvode možete koristiti i ako izlazite negde uveče. Ne šljašti nego je sasvim diskretno. Kao što vidite na slici, losion za telo i krema za ruke izgledaju gotovo identično, s tim što je krema, logično, malo gušća. Ipak, nije gusta kao većina krema za ruke pa je treba pažljivo istisnuti iz tube da ne izleti previše. 
Dvofazno ulje u spreju je zgodno ako nemate vremena da nanesete losion posle tuširanja jer se lako nanese i brzo apsorbuje. Ipak, ako tražite hidrataciju, losion je bolji za tu svrhu. 
Jedina mana ove linije je što nema bogznakakav miris - ne smrdi, naravno, ali je miris nekako blag i tunjav, tako da glasam za onu standardnu roze kolekciju, koja mi se više dopala.
Lak za nokte Golden Vision treba naneti u 2-3 sloja. Lično izbegavam svetlucave lakove jer mi se šljokice nekako uvek nađu i na prstima, a ne skidaju se baš tako lako. I znate kad nekad stavite šljokičasti lak pa vam nokti kad pipnete, deluju neravno? Ovaj je potpuno gladak, čak i kad ne stavite nadlak preko. Sve u svemu, retko ga mažem jer više volim druge boje, tako da ne verujem da ću ubuduće kupovati zlatne nijanse. A sam lak kao lak je ok, solidne postojanosti.
Da rezimiram, od ovih 5 proizvoda bih ponovo kupila Alfaparf ulje i možda SSS losion za telo.

9 коментара:

  1. E ja sam iz te zlatne avonove linije dobila piling za telo i bas mi je bio lep. Imam i to ulje. Mada rekli su mi da valjda ne bi trebalo da se maze preko dana zbog sunca nego amo predvece...Pojma nemam. Ulje mi je ok ali nista u principu specijalno. Lepo je za more nocu jer koza bude svetlucava. :)

    ОдговориИзбриши
  2. nisam nista od ovoga probala ali bih definitivno volela :)

    ОдговориИзбриши
  3. nisam inače ljubitelj zlatnih lakova, ali mi se ovaj baš sviđa :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jako me privlači to ulje, hvala na preporuci!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16. мај 2013. 15:32

    The models are superior for that far too, but are
    surely not restricted to that use.

    My homepage: adjustable dumbbells

    ОдговориИзбриши
  6. Baš pikiram tu Avonovu liniju sa zlatnim česticama, sviđa mi se što su šljokice diskretne :D

    ОдговориИзбриши