Weekend getaway/Dubrovnik

Još jedno vikend putešestvije, ovog puta do Dubrovnika. Bilo je sasvim neplanski, svega dan ranije smo odlučili da napravimo izlet. Ovo je moja prva poseta ovom gradu pa me je suprug, koji je ranije već dolazio, malo proveo okolo - naravno, najduže smo se zadržali u Starom gradu. Sve me je podsetilo na nastavak kotorske avanture, samo daleko prostranije. Turizam cveta, imam utisak da su u gradu preko sezone 90% stranci, a najviše se čuo italijanski jezik. Kada smo stigli, udario je pljusak pa smo se zavukli u neki restoran, ručali pizzu i taman dok smo završili, sunce je ponovo ugrejalo. Prošetali smo gradskim zidinama, divili se tirkiznoj prozirnoj vodi o koju se prelama svetlost, odmarali u luci posmatrajući brodove i fotografisali. 
U fotografisanju, ipak, nisam provela toliko vremena jer to nekad samo ometa obilaske i uživanciju, tako da sam iškljocala koliko sam mogla, da sačuvam uspomene, a da ne narušim šetnju niti kasnije odmaranje. Obišli smo i Srpsku pravoslavnu crkvu u Starom gradu. Pred kraj smo prošli kroz park blizu luke i isprobali sprave za vežbanje koje su postavljenje tamo (zabavi nikad kraja). I naravno, morala sam da probam sladoled koji nema da se kupi kod nas. Htela sam i u knjižari da uzmem neku knjigu da čitam (a da usput posluži i kao suvenir), ali je bila zatvorena, tako da  sam samo gledala u izlog i razmišljala kako da, od svih radnji, samo knjižara ne radi. 
I tako, sad mogu Dubrovnik da skinem sa liste gradova ''za posetiti'' i da se bacim na sledeći. Nešto me vuče ka BiH :-)

Коментари

  1. Divan grad,i ja sam ga posetila bas pre par dana,odusevljena sam! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasne fotkice <3
    I zelim taj sladoled sad :P

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam Dubrovnik, prelep grad :) Najbolja letovanja bila su mi tamo :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. neverovatno, ali nikad nisam bila u dubrovniku. nadam se da će se to promeniti u skorijoj budućnosti.

    ОдговориИзбриши
  5. Eh i ja bih da skoknem do Dubrobnika na vikend :)) ali nazalost daleko mi je za jednodnevni...
    Cije god slike gledam iz Dubrovnika, uvijek uzivam :) ko ga ne bi htio posjetiti?

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne fotke... Raj za oci, meni je na cekanju na listi zelja, a posle ovog posta u jos vecoj meri! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Koliko je sve prelepo! Obozavam primorske gradove tog tipa. DUgo nisam bila u takvom gradu i tim divnim ulicicam. Zelim!

    ОдговориИзбриши
  8. Divne fotke!
    Odljepila sam na fotku onih jedrilica ^^
    Želim jednu i oploviti svijet! :D

    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prelep je grad! Ja sam ga posetila davne 2005. ili 2006. (ne znam tačno) i isto tako je bio neki dnevni pljusak i sunce i hiljade stranih turista sa ogromnih brodova, baš ima negu dobru energiju stari grad ! Samo smo mi baš loše prošli tamo. Nigde nisu hteli da nas usluže, u kafiću svi oko nas piju kafu, a konobar nama kaže :''Nemamo kafu sa mlekom!'' Ni sa picom nismo bolje prošli, tako da smo potpuno gladni i uplašeni jedva čekali vreme da bus krene natrag u Herceg Novi.. Nažalost, od onakvog prelepog grada koji sam jedva čekala da obiđem i da se divim toj arhitekturi, ostao mi je samo gorak ukus u sećanju na strah koji sam preživela... Nadam se da je moje iskustvo jedinstveno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno strašno! Znam da ima ljudi sa negativnim iskustvima pa sam se i ja zbog toga mislila da li da idem. Ipak, ima dosta stranaca pa ne verujem da bi se sad specijalno okomili na nas. Doduše, u kafiću i restoranu je moj suprug naručivao, a on je iz CG pa ne priča na ekavici (verovatno ona nekima smeta).

      Избриши
  10. Such amazing photos! I have always wanted to go to Dubrovnik, I want to go even more now! Looks incredible!

    ОдговориИзбриши
  11. Divne fotke! Nisam nikad bila, ali se nadam da cu stici jednog dana. Inace, i mene vuce BiH. Zelja mi je da odem u komsiluk, posto nije sve ni u daljim zemljama, ima i kod nas lepote :)

    ОдговориИзбриши
  12. Beautiful pictures,
    have fun girl!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар