01.09.2013.

Beauty products review / Pupa

Today I'm gonna show you my Pupa products, which is one of my top 3 favourite brands ever. It is an Italian brand, based in Milano, and they covered pretty much everything a girl might need from makeup, plus their products look so pretty and adorable. One of the things I'm trying to pay attention to is that the brand is on white PETA list, which means that they do not test their ingredients or final products on animals.

Konačno je na redu i post o Pupa proizvodima koje trenutno koristim. Pupa mi je jedan od tri omiljena proizvođača šminke i sve njihove stvarčice mi izgledaju slatko. Jedna od stvari na koje često obraćam pažnju prilikom kupovine je da brend bude na beloj PETA listi, odnosno, da ne testira proizvode na životinjama, pa je to dodatni plus za ovu italijansku kozmetičku kompaniju. 
Zucchero a Velo Icing Sugar gel za tuširanje i losion za telo sam dobila za 8. mart od muža, ali sam tek nedavno počela da ih koristim, pošto imam tu maniju da prvo potrošim ono što ranije kupim/dobijem tj. držim se nekog reda. Mirisom najviše podsećaju na žvake (što ne znači da mirišu jeftino i gumenasto već slatko i veselo). Gel za tuširanje je bele boje i izgleda poput mleka (samo je malo gušće). Ne peni mnogo, a kožu ostavlja čistom i mirisnom neko vreme. Losion je takođe bele boje, srednje gustine. Nije mnogo mastan pa mi ne bi bio dovoljan preko zime. Za ovaj period je ok. Ove bočice su mi toliko slatke ovako tufnaste i bucmaste, a tu je i kravica. Ne treba zanemariti ni kutiju u kojoj su došle, a koja će kasnije dobro doći za čuvanje drugih stvari. Tubice nisu velike (po 125ml), pa dobro dođu i za putovanja. 
Puder i maskara su osnovne stvari koje uvek moram da imam u neseseru. Pošto se stavljaju direktno na lice (a maskara može doći u dodir sa očima), posebno obraćam pažnju na to koje ću proizvode odabrati. Hoću reći da nije strašno ako uzmemo nekvalitetan lak za nokte, ali je lice ipak nešto drugo. 
Tečni puder No Transfer prvi put sam probala ove godine i zasad sam veoma zadovoljna. Možda i najbolji puder koji sam dosad probala. Veoma lepo prekriva, a nije težak, kad odem u grad često zaboravim da ga uopšte imam na licu. Prilično je postojan - na kutiji piše 14 sati, ali ga nikad nisam toliko držala. Sadrži zaštitni faktor 15. Cena je, čini mi se, oko 24eur, što nije baš ni tako malo, ali stvarno dugo traje (sadrži 30ml). Moj je u nijansi 02, dakle druga najsvetlija po redu. Piše da pogoduje svim tipovima kože, sadrži antioksidante i vitamin E. 
Vamp! maskara - iskreno, ne razumem se mnogo u maskare, meni je najbitnije da nema grudvica i da je postojana. Ova ispunjava te uslove. Zapravo, jedino što mi smeta je što se teško skida pa potrošim gomilu sredstva za skidanje šminke. I uvek koristim crnu maskaru - nikad ne kupujem u drugoj boji jer znam da je ne bih koristila dovoljno da opravdam kupovinu.
Multiplay olovka za oči u nijansi 09 - uvek moram da imam crnu olovku u neseseru i prilično je često koristim, gotovo svakodnevno. Vrlo je postojana, možda malo deblja od onih koje sam ranije koristila. Na drugom kraju ima gumicu kojom se kao obrišu eventualne greške, međutim, ona je potpuno beskorisna pa je ignorišem. Jedna olovka mi traje u proseku godinu dana, a onda je zamenim novom i sve tako. 
Iluminator - Zapravo sam htela da kupim OVAJ korektor, ali ga nije bilo, a nije mi se uzimao onaj u stiku (što izgleda kao karmin), pa sam uzela ovaj China Doll Pearly Edition Face Illuminator u najsvetlijoj nijansi (01), bledoroze. Iako sam i ranije koristila proizvode u sličnoj ambalaži, gde na kraju imate točkić koji vrtite da biste istisnuli željenu količinu, s ovim sam se prilično namučila dok nije 'proradio'. Šta piše na kutiji: ''Fresh, silky texture combined with a smoothing effect. It heightens the face's natural radiance and enhances your look with a sophisticated iridescent shimmer. Use on its own for a ''top model'' effect or with foundation for a radiant effect, an extraordinary injection of light and a perfect complexion sparkling with life.'' Ovo vam je zapravo jedna zanimljiva igračkica s kojom treba pažljivo postupati da ne bismo izgledali previše svetlucavo - dakle, nije za svaki dan. Mislim da bolje izgleda kada se stavi preko neke podloge/pudera nego da se nosi sam. Pošto se trudim da se držim minimalizma kada je šminka u pitanju, ovo sam mirne duše mogla da preskočim, ali šta ću kad sam slaba na Pupa stvarčice. Razmazala sam malo po ruci, da vidite kako izgleda. 

A sada su na redu lakovi, trenutno imam 5 nijansi:
Lasting Color lak za nokte, nijansa br. 212 je nežnoružičasti lakić (dođe svega 5ml), po meni idealan za jesen. Ovog leta sam uglavnom nosila jarke boje pa je ovaj malo zanemaren, ali doći će i njegovo vreme :-) Izgleda lepo čak i sa samo jednim slojem. Naravno, lepši je sa dva, ali 1 sloj+nadlak mogu sasvim fino da prođu, što mi odgovara jer mrzim one lakove gde moram da mackam 3 sloja i čekam da se svaki osuši, totalno gubljenje vremena. Cena ovih lakića je oko 5 do 6 eur.
Chrome svetlozeleni: dopada mi se nežnozelena boja, ali ne i metalik odsjaj. Mažem ga u 2 sloja i vide se one vertikalne linije, što mi se takođe ne dopada. Dakle, jedino što mi se sviđa kod ovog laka je ta pomalo neobična boja, i ne verujem da bih ga ponovo kupila. Lepše izgleda izdaleka nego izbliza. 
Chrome svetloljubičasti: može se naneti i u samo jednom sloju (na mom srednjem prstu na ovoj slici je 1 sloj, na ostalim su po 2), tada ima nežnu lila boju kao jorgovan. I on je metalik (kao i cela Chrome kolekcija), ali to nije toliko izraženo kao kod ovog zelenog iznad. Ja sam inače slaba na ljubičaste lakove tako da mi se gotovo svi dopadaju, nebitno koja je nijansa.
Holographic roze: jedini šljokičasti lak u roze nijansi koji imam. Metalik roze svakako ne spada u moje omiljene boje, ali ovaj lak ima veliku prednost u tome što se veoma brzo suši, a lepo izgleda i sa samo jednim slojem.
Glitter zeleni 825: Jedan od omiljenih lakova i savršen za leto. Nosila sam ga na nogama najveći deo jula i avgusta. Divna mi je ta tirkiznozelenkasta boja, poput mora koje svetluca na suncu.  Mažem ga u 2 ili 3 sloja - sa 3 sloja izgleda lepše i tamnije, mada je tada skloniji ljuštenju. 
Pupa Volume ruž za usne sam kupila u kompletu sa Lasting Color roze lakom i veoma su slične nijanse. Piše da uvećava volumen usana, mada ja to nisam primetila. Prilikom prvog nanošenja osetila sam veoma blago peckanje (to je valjda taj sastojak koji kao uvećava), a kasnije više ne. Da bi se primetili rezultati potrebno je mazati ga svaki dan, što ja ne činim, niti sam ga uzela zbog toga. Solidne je postojanosti. Na slici dole deluje pomalo svetlucavo, ali se na usnama to ne vidi. Ovaj moj je u nijansi br. 102 koja je pogodna za svaki dan, za odlazak na posao i slično. Nema parabena. 
To je ono što trenutno imam, na listi želja mi se nalazi još par njihovih stvarčica (Like a Doll rumenilo i neke senke za oči), ali čekam da prvo potrošim nešto od šminke koju već imam, da ne bih nagomilavala. Šta vi mislite o Pupa proizvodima?

10 коментара:

  1. nemam nista od pupe ali sve mi deluje perfektno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ranije sam baš dosta koristila Pupini stvari ali sada sam ostala samo na pokojem karminu jer su im fini i hidrantni :)
    Super su ti lakići a i iluminator mi deluje fino. Žao mi je što kod nas nema te njihove milky linije više :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako te put nanese u Crnu Goru, tamo ima Miss Milkie, ja videla prošlog meseca :-)

      Избриши
  3. Divna im je ambalaža, uvek tako vesela :) A cena uglavnom opravdava kvalitet!

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si baš Pupin fan :) Sve lepo deluje, šteta što je kod nas Pupa nekako zanemarena.

    ОдговориИзбриши
  5. pupa is a great band,i especially like their nailpolishes and their perfume is not bad at all :)

    ОдговориИзбриши
  6. Βeautiful nail polishes dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
  7. Koji lakovi?Koja kozmetika?? <3
    Super post i sve ja tako lepo napisano!!Bas uzivma!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Koristila sam ranije paletu senki i bila prezadovoljna :)
    Nijansa ruza je bozanstvena :)

    ОдговориИзбриши