Week in pics #12

Outfit of the week
Ok, ovo mi i nije najbolja kombinacija u protekloj nedelji, ali je jedina u kojoj sam se slikala. Trudim se da što više vremena provodim u prirodi, na svežem vazduhu, tako da smo ovog vikenda napravili mali izlet/piknik van grada. Nismo nosili čaj i kolačiće nego Smoki i knjige za čitanje. Rekete za badminton smo zaboravili u kolima, a mrzelo nas je da se vraćamo po njih. Inače, ovo mi je prvi put u životu sa sam obukla helanke van kuće ili sale za vežbanje (because tights are not pants). Dosta vremena sam provela ležeći i čitajući na travi pa sam gledala da mi bude što udobnije i da mi stomak, koji je svake nedelje sve veći, ne bude stegnut.

Film of the week
''Love and other disasters'' - ''Ljubav i ostale katastrofe'' zapravo nema neki zaplet, već je više priča o svakodnevnom životu nekolicine Londonaca, s akcentom na Emili - ona je asistentkinja u časopisu Vogue, živi s cimerom homoseksualcem, pleše tango i obožava Odri Hepbern i Doručak kod Tifanija. Volim Britani Marfi pa sam uživala i u ovom filmu. Muškarcima će verovatno biti dosadan. 

Nails of the week
Već sam pominjala koliko volim ljubičaste lakove u svim nijansama, tako da nije čudo što je ovaj mali OPI lepotan (koji je kod mene zahvaljujući Shine Eye) došao na red u ovim hladnim danima. 

Craving of the week
Vivienne Westwood tartan jacket

Meal of the week
Jelo nedelje - tortilje sa piletinom, krompirićima i paradajzom <3 Tortilje kupujem u prodavnici pa ih posle zagrejem na teflonu. Volela bih da znam sama da ih napravim, ali nisam dovoljno vešta ni strpljiva. Obično uzmem ono pakovanje od 5 malih tortilja pa muž dobije tri, a ja dve. 

Blog of the week
Uživam u ovom blogu već duže vreme, samo što ponekad zaboravim na njega jer ga nemam na Google Reader-u već samo na Bloglovin'-u, na koji retko svraćam. Svakako vam preporučujem da ga posetite, ukoliko već niste, i otkrijete čarobni svet ovih dveju maštovitih američkih devojaka i osmotrite njihove ideje i predloge vezane za dekoraciju enterijera, modu, recepte i DIY projekte. Zabava zagarantovana! 

Коментари

  1. slatka kombinacija, i ja nekako helanke nosim većinom samo sa nečim dužim preko...lijepa preporuka:) (za film i blog)

    ОдговориИзбриши
  2. i love your flats!
    kisses from Milano
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful Mess je definitivno jedan od reativnijih blogova, cure su divne! A i ti si divna u toj kombinaciji, meni se baš sviđa =) Film nisam pogledala, ali mi stoji na listi! =) Hvala na podsjetniku!

    Pozz iz Osijeka,
    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatke balerinke <3 I obožavam ovaj film, gledala sam par puta i baš je feelgood za sve nas romantične dušice :))

    ОдговориИзбриши
  5. sve je slatko, naročito baletanke i noktići :)
    i ja volim ljubičaste lakove.

    ne sviđaju mi se elsi i ema u zadnje vrijeme nikako, zbog više razloga, ali slobodno nek drugi uživaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zašto, baš me zanima ( ja nisam pregledala ceo blog jer je prilično obiman) :-)

      Избриши
    2. pratila sam taj blog prije par godina redovno i bile su mi ok, ali u međuvremenu sam počela da od blogova ovog tipa tražim nešto više: pravi sadržaj, stvarni život, DIY projekti oko kojih se neko stvarno potrudio i koji imaju neku svrhu ili barem nešto u čemu mogu da se povežem sa autorom bloga, nešto zajedničko. kod njihovog bolga toga za mene nema.
      koliko god se trudila da shvatim ovo kao iskaz kreativnosti stvarno ne mogu:
      http://www.everydayemma.com/2012/07/random-hipster-craft.html
      vidi, ja sam možda cjepidlaka, ali ovo je za mene samo volan obmotan žicom što je užasno nepraktično i potencijalno opasno, a ne genijalnla DIY ideja.
      ima toga još
      http://www.abeautifulmess.com/2013/02/macha-green-tea-donuts.html
      ili
      korištenje lobanje mrtve životinje kao knjigu gostiju na vjenčanju na koju se gosti potpisuju.
      plus fotošopiranje vlastitih slika nisam nikada smatrala plusom kod blogera. čemu to?
      ipak moram da im priznam da odlično znaju da prodaju sve što rade i na tome im skidam kapu.

      nsadam se da se svi oni koji prate ovaj blog neće uvrijediti, ali aleksandra me pitala zašto, pa mi je bezveze bilo da joj ne odgovorim :)



      Избриши
    3. Pogledala sam ove postove, zaista su besmisleni. One krofne ne bih ni takla :-D Ne znam što bi se drugi ljutili, ja baš volim kad neko kaže svoje mišljenje jer se u blogerskom svetu uvek ''sve svima sviđa''. Ja često napišem kad mi se nešto ne svidi, naravno, na kulturan način, a ako neko to ne ume da prihvati, to je isključivo njegov problem.

      Избриши
  6. Baš ti je lep ovaj post, zanimljiv i sadržajan! :) Inače, i ja jedem 2 tortilje a moj muž 3! :D ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeee :-) Mada ću ja, po svemu sudeći, preći na 3 tortilje jer mi se apetit povećao.

      Избриши
  7. Lakic predivan, a i pantalone su divne kraljevske boje!!
    Super izgledas!!

    ОдговориИзбриши
  8. odlican post! i ja sam se navukla na tortille ovih dana :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Uvek imaš neke preslatke baletankice!
    I sam se kao trudnica počela da nosim helanke sa dužim tunikama, jer su me sve pantalone stezale. Samo da je udobno :)

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljiv post, bacam se na listanje ovog bloga :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар