17.02.2014.

Beauty products review / Afrodita


Kozmetika Afrodita iz Slovenije jedan mi je od omiljenih brendova kada je reč o nezi lica i tela - njihove proizvode možete naći u mom kupatilu u svako doba. 


Da krenem od najvažnijeg, a to je, svakako, lice: 
Clean Phase pena za čišćenje lica za kožu od normalne do masne. Moja koža je generalno suva, ali se preko leta i određenih dana u mesecu više masti, tako da u tom periodu koristim ponešto za masniju kožu. Uzgred, ove pene i nema u varijanti za suvu kožu. Sadrži beli slez i provitamin B5. Gore se nalazi pumpica kroz koju istisnete željenu količinu (pazite da ne preterate, jedan pritisak je sasvim dovoljan), utrljate u lice i isperete. Mana je što se relativno brzo troši, mnogo brže nego gelovi za umivanje.

Uljano sredstvo za čišćenje lica sa bademom i vitaminom E - Prvo što me je privuklo ovom proizvodu je divna flašica, obožavam da je gledam na polici s kozmetikom. Ostavlja mastan trag na licu (ali se brzo upije i koža ostane hidrirana kao posle neke kreme), tako da nije za osobe s masnom kožom. Kad uveče skinem šminku ovim sredstvom, posle ni ne stavljam noćnu kremu jer nema potrebe. 
Nema neki specijalan miris. Lepo otklanja šminku, s tim što ja više volim kremaste proizvode i mleka, tako da ću sledeći put uzeti nešto drugo. 
Kao što sam već rekla, ambalaža je prelepa, jedino što se ova zlatna slova ogule posle nekog vremena. Sadrži 150ml i košta oko 6.5 eur. 

Hydra Thermal Natural Mineral Water krema protiv prvih bora oko očiju - Dvoumila sam se između ove i OVE Karotin kreme i na kraju je presudilo to što na ona druga sadrži paraben, a ova ne (piše da je bez parabena, parafina i silikona). Sadrži hijaluronsku kiselinu, a piše da je pogodna i protiv podočnjakla i nadutosti (to ne znam, trenutno nemam podočnjake pa ne mogu da testiram na njima). Nikad pre nisam imala kremu sa pumpicom, već samo u tubi ili kutijici, pa mi je ovo izgledalo baš slatko i smešno. Miriše čisto i sveže i održava predeo oko očiju hidriranim do kraja dana. Pakovanje je od 15ml i veoma dugo traje. 

Hydra Thermal Natural Mineral Water maska za lice koja hidrira kožu - Uzela sam je da bih napravila komplet s kremom za oči (heh), a i da malo promenim pošto ja obično kupim jednu masku u tubi koja mi traje godinu dana i ne kupujem ove za jednokratnu (u ovom slučaju dvokratnu) upotrebu jer mi se ne isplati.  Kako piše na uputstvu, maska se nanese na očišćenu kožu i ostavi 15 minuta. Ne ispira se, već se nakon tih 15 minuta ono što ostane na licu umasira tj, utrlja u kožu. Tekstura joj je baš poput neke kreme i dođe je dovoljno da se obilno nanese na lice i vrat. Ja sam je stavila uveče i koža mi je bila divno meka i hidrirana do ujutru. Svakako je prijatna promena u poređenju s većinom maski koje isušuju kožu (mada je ne očisti toliko temeljno kao one). Preporučujem je svima sa suvom kožom.



Zaštitna krema za ruke i nokte sa bademom i šea buterom - ovo mi je jedna od omiljenih krema za ruke, masna i gusta taman koliko treba, a miris je božanstven. Tuba sadrži 100ml. Od srca je preporučujem. 


Šampon protiv opadanja kose sa belim lukom - svakog proleća i jeseni suočavam se sa ispadanjem dlaka na sve strane, što me ne brine jer sam navikla na to, ali u svakom slučaju zamara svakodnevno vaditi i sklanjati dlake iz četke za kosu, kade, lavaboa, odeće... Tako sam prošlog septembra odlučila da isprobam ovaj proizvod. Živo me je interesovalo kako će, za ime sveta, mirisati šampon sa belim lukom - iznenađujuće prijatno i ama baš nikakve veze sa lukom nema (sumnjam da bi ga u suprotnom iko i kupovao). Što se tiče opadanja, čini mi se da se smanjilo, ali ne znam da li je do šampona ili nečeg drugog. Litarsko pakovanje traje mesecima, tako da se stvarno isplati. 

Foot Care balzam za noge - sadrži ekstrakte kamilice, divljeg kestena i ruzmarina, ali je taj miris ruzmarina toliko jak i dominantan da se samo on oseća. To i nije baš idealno - ja volim ruzmarin kao začin preko pečenog krompira, a ne da mirišem na njega. Na ambalaži piše da se umasira svako jutro od prstiju do kolena, ali ja uglavnom mažem samo stopala. Koristila sam ga nekoliko puta nakon višečasovnog stajanja na nogama tako što sam ga utrljavala u listove, i svaki put bih ubrzo osetila olakšanje. Dakle, kombinacija balzam+utrljavanje masažom zaista pomažu i rekla bih da ga više preporučujem u te svrhe nego za negu samih stopala. 

Uljani gel za tuširanje sa bademom - u ovim hladnim danima običan gel za tuširanje nije dovoljan, tako da koristim one kremastije ili u ovom slučaju uljane koji su znatno hidratantniji. Brzo se potrošio jer ga je i moj muž krao, umesto da koristi one muške gelove što sam mu poklonila. Miris je blag, ne zadržava se na koži. Zapremina 400ml. Svakako ću da ponovo kupiti. 


Mleko za negu tela sa uljem semena grožđa - Pošto sam kupila uljani gel za tuširanje od badema, htela sam da napravim komplet i kupim isti takav losion, međutim, miris mi se uopšte nije svideo (skroz je bez veze, zapravo ne miriše uopšte), pa sam kupila ovaj od grožđa. On miriše slatkasto i veselo. Pakovanje je od 400ml, sad mi je već pri kraju. Ponekad da namažem na ruke i mogu vam reći da sasvim lepo neguje i taj deo tela.  

Sve u svemu, većinu ovih proizvoda nameravam ponovo da kupim jer sam veoma zadovoljna. Imam još nekoliko Afroditinih proizvoda, ali nisam stigla sve da ih isprobam, tako da ću o njima pisati kasnije. 

A kako stoje stvari kod vas? Da li ste koristile neki od ovih proizvoda i šta mislite o Afroditi uopšte?

9 коментара:

  1. Obožavam njihove gelove za tuširanje i losione za tijelo, nikad mi ih dosta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha ti bas volis da kupujes u kompletu :P svasta si vala probala, ja nisam basd toliko ali isto jako volim Afroditu. Planiram da probam tu okoloocnu samo da dodje na red :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Od Afrodite sam probala samo šampon od bijelog luka i kamilice. prvim sam oduševljena, drugi mi nije odgovarao. Fino mi izgleda mlijeko za tijelo :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala sto si javila za preseljenje hehe :) evo ubacila sam te u pracenje :*

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam prije jako često koristila Afroditine proizvode a sad i ne bas toliko.. ne znam zasto :D
    Ali pjenu za licce cu definitivno isprobati bas sam istrosila svoj gel :)

    ОдговориИзбриши
  6. Dešava se, zasiti se čovek neke firme pa promeni, pa joj se onda vrati i tako ukrug :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Pa ovaj šampon sa belim lukom moram isprobati, kosa mi nenormalno opada.
    Inače, sa tom kozmetikom nikada nisam imala neko negativno iskustvo. Nisam baš sve isprobala, ali pena me je zainteresovala, kao i ovaj šampon.
    Hvala na korisnoj recenziji,pozz :)

    ОдговориИзбриши
  8. Obozavam njihovu uljani gel za tuširanje sa bademom :)

    ОдговориИзбриши