Red-head-wannabe and her roomie

Ovo preuranjeno proleće me je zateklo nespremnu, s obzirom na to da sam još uvek u svetu ispijanja čajeva, gledanja filmova i ušuškavanja ispod ćebeta sa prazničnim kilogramima koji nikako da se odlepe od mene. Ipak, odmah nakon pravoslavne Nove godine sam počela da treniram, što mi mnogo pomaže u tome da se osećam više pozitivno, a manje mlitavo. S dolaskom lepih dana sve više vremena provodim napolju sa svojom novom drugaricom, koja cvili od uzbuđenja svaki put kad vidi da otvaram cipelarnik i obuvam se da nekud krenem. Ponovo sam ofarbala kosu u crveno - imam premalo hrabrosti, a previše godina za neke drečavije nijanse, pa se držim mahagonija.

Još uvek nisam stigla da pogledam sve filmove nominovane za Oskara, a razlog tome je što sam počela da pratim Lutera (Luther 2010-2013), britansku mini seriju o policijskom inspektoru koji odskače od dobro poznatog, ustanovljenog šablona. Nedavno sam pogledala i poslednju, četrnaestu epizodu. Preporučujem svim ljubiteljima krimi-trilera. 

Nisam zaboravila da sam vam ostala dužna blogorođendanski giveaway, pa ga očekujte u nekom od narednih postova. Poljubac. 


Коментари

  1. Jao zadnja fotka, što ste preslatke <3
    Inače, ja sam isto još uvijek na čajevima i dekicama, to su mi tako dragi i lijepi zimski rituali (iako ovdje zime nije bilo ove godine) i ne želim ih se odreći sve dok temperature ne podivljaju :D

    ОдговориИзбриши
  2. Prva slika je savršena! Divno ti stoji ta boja kosa i hvala na preporuci za seriju, obožavam takve :)

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se sa prethodnim komentarom u potpunosti, prva slika je divna, predivna. I hvala na preporuci za seriju, bas mi je trebala tako neka kratka krimi serija koja ima već snimljenu poslednju epizodu, da me ne drzi u neizvesnosti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-)
      Nema na čemu za seriju, i ja volim da pogledam kada znam koliko ima do kraja, nego da je produžavaju do beskonačnosti i počnu da izmišljaju neke besmislice.

      Избриши
  4. Torba- prelepa. Ali cipeleee, uh! Zavidim ti na njima, ja sam uvek htela taj model i boju, ali zbog svog risa ne mogu da ih nosim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi, ovo su mi najneudobnije cipele koje imam i nosim ih samo ako neću stajati više od sat-dva. Jesu lepe i lake za kombinovanje, ali užas što se tiče udobnosti, tako da ništa nisi propustila :-*

      Избриши
  5. Super ti je ta kombinacija..a u tekstu sam se dosta pronašla :)
    Ja sam počela da treniram od sredine decembra i mnogo mi je lakše. Super je kad osetiš taj pomak i vidiš da ima rezultata ono što radiš. Tako da te podržavam i samo nastavi tako :)
    Hvala ti što si svratila na blog i što me pratiš. Ja sam uzvratila istom merom i čekam sledeći postić :*
    http://marinamarry.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je sto si se vratila blogovanju, nekako sam se bila bas navikla da te redovno citam :) Divna prva slika :) Aleksandra

    ОдговориИзбриши

Постави коментар