05.02.2014.

Ziaja day&night


Krajem prošle godine sam počela da koristim Ziaja kreme za lice sa kozjim mlekom, dnevnu i noćnu, pa reših da ovde napišem svoje utiske. Možda budu od koristi nekome ko ima sličan tip kože kao ja - veoma suvu kada je hladno vreme, ali nezahtevnu - u smislu da nije problematična, sklona aknama, osipima i ostalom.Žao mi je što ne mogu da navedem listu sastojaka jer sam kutijice bacila pre izvesnog vremena. 

Dnevna krema je lagana, nežna, ali dovoljna da održava lice hidriranim veći deo dana. Nema zaštitni faktor. Ja je namažem ujutru i tek negde oko 18h osetim da mi treba obnavljanje, iako je zima, a zimi mi se mnogo više suši koža. Govorim o pristojnim zimskim danima, a ne o onim kad šiba vetar :-) Prijatnog je, nenametljivog mirisa, standardnog pakovanja od 50ml. 

Noćnom kremom nisam ni upola tako zadovoljna i mislim da je više neću kupiti. Kada je nanesem pred spavanje, ostavlja mastan trag tj. film na licu nekih pola sata. Dalje ne znam šta se dešava jer zaspim, ali mi ujutru koža bude suva kao papir. Dakle, kad je tek stavim, osećam neku težinu na licu i sva se sijam, kao da ne upija dobro. Nemam mnogo iskustva sa noćnim kremama pa ne znam sa čime bih je uporedila, ali sam sigurna da nešto što je masno, a isušuje nije odgovarajući proizvod za mene. Nastavljam dalje sa potragom. 

7 коментара:

  1. Baš sam ljubomorna na vas sretnice s "nezahtjevnom" kožom lica... mnogo je teže naći odgovarajuću kremu za suhu kožu sklonu i aknama i osipima itd... šmrc! a za noćnu kremu nisam sigurna što bih ti preporučila, ja trenutno ne koristim ništa osim kremice za područje oko očiju, ako nađeš neku dobru, podjeli s nama! i hvala ti puno što si me ispravila u zadnjem postu! Stela

    ОдговориИзбриши
  2. U ja bih jako volela da uvezu i druge Ziaja linije. Postoje i kreme za mesovitu kozu ali kod nas naravno nema. :/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ove kremice primetila nikada, šteta što ti ova druga ne odgovara, mada ima dosta dobrih na tržištu, tako da verujem da ćeš naći. :)

    ОдговориИзбриши
  4. A da probas Himalayu? Jos uvek koristim i dnevnu (zutu) i nocnu (ljubicastu) u kombinaciji sa uljem divlje ruze i meni su bas ok :)

    ОдговориИзбриши
  5. Malopre sam kupila neku Afrodita noćnu, tako da ću nju sad da testiram, a baciću pogled i na tu Himalaya ako nađem. Hvala :-)

    ОдговориИзбриши
  6. zanimljivo, nisam nikada probala neki proizvod sa kozjim mljekom. Zanimljivo zvuči...i ja sam se uvijek pitala koja je točno razlika između dnevne i noćne kreme (obično koristim samo dnevne, samo sam u par navrata koristila noćne i to kad bi kupila neki komplet kozmetike)

    ОдговориИзбриши
  7. Ove kremice vidim prvi put. Ja sam koristila pre nekoliko godina sapun sa kozjim mlekom, ali mojoj kozi nije odgovarao.

    ОдговориИзбриши