10.03.2014.

Spring 2014 Beauty Essentials


Zdravo svima, 
Evo stiže jedan kraći kozmetički post o proizvodima koje svakodnevno koristim u ovim novopristiglim prolećnim danima. Neke od njih ste već videli, a ima i par noviteta. 

Započeću proizvodom koji sam dobila od kume za Novu godinu i koji već uveliko koristim - Oriflame Opulent Night Pearls, nežnoroze kuglice za nijansiranje koje daju diskretnu, sedefastu boju i mekoću obrazima. U pakovanju dođe i ovaj sunđerčić za nanošenje koji sam jednom isprobala i otad ga više ne koristim jer je velika četka za rumenilo bolja kao aplikator. Uzevši u obzir brzinu kojom ih trošim, čini se da mi neće dugo potrajati, mada svi govore da jako dugo traju (ovo pakovanje od 25g navodno traje čak do 2-3 godine). Volim suptilne nijanse i teksture, pogotovo ako su ovako praktično zapakovane u kutijicu sa ogledalcetom. 

Kad već pominjem neizostavne članove kozmetičke artiljerije, tu je krema za ruke - proizvod koji verovatno najčešće kupujem jer ga najviše trošim. Pošto perem ruke sto puta na dan, koža se neminovno suši, tako da ih redovno mažem kremom. Trenutno koristim ovu sa ekstraktom kamilice i maslinovog ulja. U pitanju je kolekcija Orea (na grčkom: lepa). Proizvođač Lavazza je iz Srbije. Ima divan, lagan miris (oseća se tek nagoveštaj kamilice) i zadovoljavajuće je postojanosti - ne sapira se sa prvim sledećim pranjem ruku. Cena je takođe pristojna. Jedina mana je što sadrži parabene. Postoji i u varijanti s brusnicom i bademovim uljem (ta se zove vitaminska, a ova moja nosi naziv zaštitna). Pakovanje (tuba) je od 100ml.

S odlaskom zime polako se opraštam od tamnih, zatvorenih nijansi lakova za nokte i okrećem roze i pastelnim bojama. Uglavnom su Lasting Color i Holographic lakovi jedne od mojih omiljenih beauty kompanija s kojom sam već verovatno dosadila ovde na blogu. Daaa, Pupa.


HydraThermal kremu za predeo oko očiju sam već hvalila u postu o Afroditinim proizvodima, tako da ću samo napisati da je savršena za moju kožu i da je, za razliku od kreme za lice, neću menjati neko vreme. 


Pupa Pink 50's toaletna voda koju sam vam već pokazala, takođe je deo moje svakodnevice. Iako ne volim slatkaste mirise, ovaj je dovoljno nežan i blag da mi ne smeta. Note ušećerenih jabuka, bergamota, ruže, jasmina i pačulija prepliću se u ovoj divnoj, romantičnoj bočici. 

Ima tu još nekih stvari koje koristim svakog dana, poput Afrodita gela za tuširanje sa zelenim čajem ili Krauterhof anti-celulit gela, ali sam htela da se ograničim na ono što može da stane u neseser :-) Koje su vaše osnovne potrepštine koje vam ulepšavaju dan?

9 коментара:

  1. Ta Afrodita sa zelenim čajem mi je omiljena tuširalica, tako me fino razbudi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nešto sam probala, nešto nisam...
    Mnogo mi se dopadaju slike :)

    ОдговориИзбриши
  3. Na pupinim stvarcicama ti ba zavidim.Mogu samo da zamislim kako je miris divan :)
    A i lakici :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam Avonove kuglice i zaista dugo traju.

    ОдговориИзбриши
  5. Divno :)
    Baš bih mogla da probaj te Oriflame kuglice :) Deluju dobro :D
    Pretpostavljam da je to ona Giordani kolekcija :)

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su ti prelepe. Koji fotoaparat koristiš? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tijana, pomalo sam zatečena komplimentom jer nemam profesionalni aparat, koristim Nikon Coolpix pa posle malo doradim slike u programu (podešavanje kontrasta i sl.).

      Избриши