20.04.2014.

Fashion Inspiration: Zoe Jordan /SS 2014

Ovo proleće mi je u tonovima pastelnoroze, crno-belog printa, sa tračkom plave i neizbežnom snagom crvene, pa tako ne čudi što sam inspiraciju pronašla u Zoe Jordan kolekciji za proleće-leto 2014. Jednostavne linije, udobnost, elegancija i luksuzne tkanine zaštitni su znak ove kolekcije. 

Kreatorka (koju sam imala prilike da upoznam pre tri godine) na umu ima modernu, sofisticiranu ženu ispod koje proviruje njen buntovni, mladalački duh. Nežna i ženstvena, a opet praktična, sa dečačkom obešenjačkom crtom (pogledajte tu nemirnu kosu). 

Izdvojila sam modele koji su mi se najviše dopali, a nadam se da će to i sa vama biti slučaj. 
Pošto joj je baza u Londonu, dizajnerka za svoje kolekcije uvek bira boje koje će ići uz beo ten koji je karakterističan za englesko podneblje. 

Mada je već izašla i kolekcija za jesen/zimu, mislim da još uvek nije vreme da mislimo na to već da uživamo u proleću i divnom, sunčanom letu koje nam tek predstoji. 



Нема коментара:

Постави коментар