13.05.2014.

Black&Blue


Ovo je slikano prošle nedelje na Kalemegdanu. Nosila sam svoj omiljeni petrolej-plavi džemper koji, priznajem, nosim i češće nego što bi trebalo (kad se uhvatim za nešto, ne puštam). Nakon odlaska u biblioteku i tumaranja po prodavnicama u potrazi za haljinom za sestrino venčanje (što ste mogli da vidite na FB stranici), našla sam se s tatom u Knez Mihailovoj pa smo malo prošetali do Kalemegdana, gde smo uz sladoled pogledali izložbu posvećenu Beogradu u periodu Drugog svetskog rata. Nismo se mnogo zadžali jer nam je smetalo sunce, a i žurila sam kući na seriju :-) Iako je relativno toplo (ok, kako kad, danas baš i nije), još uvek se ne usuđujem da nosim letnje stvari jer sam ovih dana na ivici prehlade, a i sunce mi svake godine sve više smeta, pa koža počne da me peče nakon samo nekoliko minuta napolju, a katkad i kad se namažem kremom sa zaštitnim faktorom. Ja sam uvek lako crnela, retko kad bih izgorela, a poslednje dve-tri godine imam problema. Da li se vama čini da je sunce svake godine sve nemilosrdnije ili smo možda postali previše osetljivi od korišćenja raznih sredstava za zaštitu od sunca? 

1 коментар: