Black&Blue


Ovo je slikano prošle nedelje na Kalemegdanu. Nosila sam svoj omiljeni petrolej-plavi džemper koji, priznajem, nosim i češće nego što bi trebalo (kad se uhvatim za nešto, ne puštam). Nakon odlaska u biblioteku i tumaranja po prodavnicama u potrazi za haljinom za sestrino venčanje (što ste mogli da vidite na FB stranici), našla sam se s tatom u Knez Mihailovoj pa smo malo prošetali do Kalemegdana, gde smo uz sladoled pogledali izložbu posvećenu Beogradu u periodu Drugog svetskog rata. Nismo se mnogo zadžali jer nam je smetalo sunce, a i žurila sam kući na seriju :-) Iako je relativno toplo (ok, kako kad, danas baš i nije), još uvek se ne usuđujem da nosim letnje stvari jer sam ovih dana na ivici prehlade, a i sunce mi svake godine sve više smeta, pa koža počne da me peče nakon samo nekoliko minuta napolju, a katkad i kad se namažem kremom sa zaštitnim faktorom. Ja sam uvek lako crnela, retko kad bih izgorela, a poslednje dve-tri godine imam problema. Da li se vama čini da je sunce svake godine sve nemilosrdnije ili smo možda postali previše osetljivi od korišćenja raznih sredstava za zaštitu od sunca? 

Коментари

Постави коментар