Dress dilemma

Hello sweeties! I bet every woman now and then asks herself what to wear for some special occasion and so do I. Hope that you can help me with my dress dilemma. I'm going to my sister's wedding in a couple of days and still haven't decided what to wear. Which one is better? The first or the second one?

Zdravo, dragi moji. Verovatno se svi vi nekad zapitate šta biste obukle u određenoj situaciji, tako ni ja nisam izuzetak. Pripremila sam dve haljine za venčanje svoje sestre, pa sam u nedoumici kojoj da se priklonim jer je ipak moja rođena sestra u pitanju, tako da je za celu porodicu to veoma bitan dan. Poslednjih meseci izbegavam da nosim mnogo nakita, jednostavno nemam želju da se kinđurim, a opet, moram da izgledam dovoljno pristojno i elegantno za ovu priliku. 

Najpre sam uzela ovu purpurnu (ili je to magenta?) haljinu, a dva meseca kasnije mi je nešto kvrcnulo u glavi pa sam uzela i ovu zelenu (zanemarite to što je izgužvana i pomalo ukrivo okačena). Šta mislite, koja je bolji izbor? Ili da nosim obe tj. da ostavim jednu u kolima pa se presvučem u međuvremenu?

Dress number 1/ Haljina broj 1

 Interesting colour/ Staps&Sequins/ Wear it with nude or golden shoes and probably with my hair up. I love the colour but I think my shoulders might seem a bit  wide (?). 

Dress number 2/ Haljina broj 2

Thin straps/ Great colour/ Simple/ Wear it with silver sequin heels/ But maybe it's too plain, even with bold bling-bling shoes (?)


Pomozite mi i napišite mišljenje u komentarima :-) 

Коментари

  1. S obzirom da je seka u pitanju, ja bi odabrala prvu iako su mi obje predivne :) Ali prva mi je malo posebnija i elegantnija, više za vjenčanje. Nadam se da sam barem malo pomogla :) No naravno, opet je navažnije u kojoj se ti najbolje osjećaš

    ОдговориИзбриши
  2. iskreno, ni jedna ni druga mi nisu dovoljno elegantne, kad vec pominjes da ti je bitan dan jer je sestrino vencanje. ako bas moras da biras izmedju ove dve, onda prva definitivno, ova druga je totalno svakodnevna, za kafu sa drugaricama =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da nekome neće biti dovoljno elegantne, ali ja gledam da se držim svog stila koji je uglavnom sveden. Videla sam i haljine drugih gošći (kume i ostalih) i nijedna nije mnogo nakićena, jedino ako s mladoženjine strane dođu mnogo uparađene :-)

      Избриши
  3. Prvo sam bacila pogled na knjige u pozadini :D U dnu sam vidjela "Mojsije" koju sam dobila prije nekoliko mjeseci, ali nikako da počnem sa čitanjem.
    E sad, jedan glas ide za prvu haljinu :D Svečanija je od druge, a ipak se sestra udaje :D

    ОдговориИзбриши
  4. Prva haljina :).
    Magenta je malo svetlija, ova je baš purpurna :).
    Svakako je najbitnije da vi budete zajedno taj dan.

    ОдговориИзбриши
  5. Zelena, zelena! Prva mi je slicna tvojoj boji kose pa mi se stapa, a ova mislim da bi idealno "legla" (i cipelice te bling blig su preslatke) :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam najneodlučnija osoba kad su takve stvari u pitanju ali mislim da glasam za prvu haljinu. U svakom slučaju odluka je ipak tvoja i za koju god haljinu da se odlučiš sigurna sam da će biti pravi izbor ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja glasam za obe. Prvu u dnevnoj varijanti, a zelenu posle ceremonije venčanja, kad se svi malo opuste. Ne znam da li si planirala neki ukras za kosu, ali obe haljine ti daju mnogo mogućnosti za ukras na kosi, pošto već nećeš imati nakit. Možda neko cveće u kosi, meni se to sviđa, ali da bude baš namenski pravljeno. Čak prva haljina čini mi se i podseća na neki vizantijski stil, pa bi neka pletenica, možda čak i sitna, bila lep detalj.
    :*

    ОдговориИзбриши
  8. Prvaaaa :)) lijep pprovod zelim i sretno vjencanje i brak sestri :) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Prva mi je nesto lepsa mada su obe svakako dobar izbor :) Lepo se provedi!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар