12.06.2014.

BPRR4

Beauty product review / random
Danas ću malo da podelim svoje utiske o kozmetici - u pitanju su proizvodi koje sam koristila ovog proleća - znam da je sad već leto, ali je post čekao neko vreme da bude objavljen, pa bolje ikad nego nikad :-)


Mixa Soothing BB cream Anti-Redness - umirujuća BB krema protiv crvenila u nijansi Natural Gold - proizvod je koji sam već neko vreme želela da isprobam. U prilog mu idu to što ne sadrži alkohol niti parabene, hipoalergijski je i izjednačava ten. Dosad sam koristila samo jednu BB kremu (Maybelline), pa jedino sa njom mogu da uporedim ovu Mixa, i bojim se da je mi je Maybelline ipak bolja jer je laganija i manje guste teksture od ove potonje. Mixa BB krema je definitivno više puder nego krema, dakle, daje izvestan osećaj ''težine'' na licu, lepo prekriva (ali ne poput pravog pudera, razume se), nemasne je teksture pa donekle i isuši kožu, tako da je verovatno pogodnija osobama s normalnom ili masnom kožom, kakvu ja nemam. Kao sastojci su navedeni cvet arnike, kofein i vitamin B3, a pored njih tu su i ulje kajsije, pasiflore, pčelinji vosak, kao i standardna hemija. Piše da deluje protiv crvenila, ali to nisam mogla da proverim jer i inače nemam problema s tim.
Tuba sadrži 50ml i može prilično da potraje s obzirom na to da je vrlo mala količina dovoljna; sa te strane je praktičnija od Maybelline koja je znatno ređa, vodenastija. 



Dar kozmetiku sam već dva-tri puta pominjala na blogu, ali hajde da ponovim da je to prirodna, domaća kozmetika od koje s vremena na vreme proberem nešto i kojom sam veoma zadovoljna. Na njihovom sajtu možete naći listu prodajnih mesta, a ja uglavnom uzimam u Maslini na Vračaru. Danas je na meniju ova krema protiv bora sa koenzimom Q10, namenjena  svim tipovima kože.  Da krenem prvo od pakovanja, koje sadrži  30 ml i na vrhu ima pumpicu kroz koju se istiska željena količina kreme žućkaste boje. Sporije se troši jer je mala količina dovoljna da u potpunosti prekrije lice. Namenjena je malo zrelijoj koži koja već počinje da se isušuje. Jedna je od 'težih' njihovih krema koje sam probala, verovatno zato što još uvek nemam dovoljno godina za nju, tako da sam je prosledila tati. To ne znači da je teška sama po sebi, već u poređenju s drugim Dar proizvodima koji su prirodni i lagani. Ipak je anti rid u pitanju. 

Bioten mleko za čišćenje lica sa ekstraktom pamuka i vitaminom E za suvu i osetljivu kožu zamenilo je potrošeno Afroditino ulje od badema koje mi je već bilo dosadilo. Mnogo više volim kremastu teksturu. Nemam bogznašta da kažem o ovom mleku, sem da mi za sada potpuno odgovara jer lepo očisti kožu (ja ga koristim isključivo za skidanje šminke), ne sadrži parabene, a cena je više nego povoljna za količinu od 200ml. Svakako ću probati još nešto iz njihove linije za negu lica! 


Nisam mogla da odolim ponudi knjižare Vulkan gde su uz kupovinu neke od ponuđenih knjiga nudili na poklon ovaj Alfaparf Semi di Lino mini set za negu kose čine šampon, maska i kristali, što je ukupno koštalo između 700 i 800 dinara. Namenjeni su normalnoj kosi, a pošto je moja kosa isušena, nisam očekivala bogznakakav rezultat (a nisam ga ni dobila). 
Divno i praktično pakovanje, kao i miris salonskih preparata prednost su ovog seta. Šampon prilično isuši kosu. Nakon njega sam, logično, stavila ovu masku; gusta je i piše da se ispira nakon 5 minuta, ja sam držala i malo duže, međutim, nikakvog specijalnog efekta nije bilo. Na njoj stoji pridev iIlluminating, ali nisam primetila nikakvo prosvetljenje niti sjaj. 
Kosa je na dodir bila mnogo manje isušena nego posle šampona, ali opet, nije bila dovoljni glatka ni hidrirana. Neke maske mi lepo nahrane kosu, ali je nakon ove bilo neophodno još nešto. 
Potom sam stavila ove kristale na prosušenu kosu. U početku je izgledalo kao da se ništa ne dešava, ali sam nakon sat-dva primetila da mi kosa deluje zaglađeno i isfenirano, iako ništa nisam radila. Kristali izravnaju dlaku i daju joj sjaj, a ne oštećuju je kao silikonske kapi (bar moja frizerka tako kaže). Pritom se kosa mnogo brže masti i neophodno joj je češće pranje. Sve u svemu, ukoliko vam treba instant poboljšanje izgleda kose, a nemate vremena da je stilizujete, naprskate je ovim kapima i spremni ste. 

Ne verujem da bih ponovo kupila ovaj set, za mene jednostavno ne radi posao. Dobro je što sam ga se domogla i isprobala ova mini-pakovanja, tako da znam da ne moram da kupujem full size verziju (ima u DM-u). 
Balea Queen of the night gel za tuširanje sa uljanim perlama dolazi u ovom cakanom ljubičastom pakovanju. Malo je gušće teksture (s obzirom na to da je u pitanju gel) pa mora da se okrene naopako i malo protrese da bi izašao sadržaj. Piše da hidrira kožu (s čime se slažem) i štiti od isušivanja (što je već upitno). Miris me podseća na mešavinu nekog cveća i medenih srca (??), pomalo je parfemski, ali svakako prijatan. Ne isušuje poput nekog prosečnog gela, ali je nama suvokošcima ipak potreban i losion nakon tuširanja. 


Kreme za ruke su proizvod koji, zajedno sa gelovima za tuširanje, ubedljivo najbrže trošim, a trenutno isprobavam Bioten, tačnije ovu sa avokadovim uljem i šea buterom. Nije loša, ali takođe ništa specijalno. Ok je u ovom periodu, ali za ruke koje su npr. izložene zimi ili težim poslovima ni u kom slučaju nije zadovoljavajuća. 

Da rezimiram: ponovo bih kupila Biotenove proizvode, Alfaparf kristale za kosu i Dar kremu za lice (ali kad budem malo starija), Balea gel je takođe ok, a ostale proizvode bih ostavila drugima jer mi ne odgovaraju.  

Da li (bi)ste vi isprobale neki od ovih proizvoda i kakvi su vam utisci?

7 коментара:

  1. Probala sam Mixa bb kremu i nije mi odgovarala, i Bioten mleko koje mi je bilo baš fino. Bioten kreme za ruke su mi isto dobre, a Balea tuširalice ne mogu da stignem sve da isprobam, stalno izlaze neki novi mirisi, ali ih generalno zbog tih raznih lepih mirisa i volim :) Alfaparf pakovanje sam jednom kupila (čak mislim da je baš ovo i bilo, ali u regularnoj veličini) i preslabo je bilo za moju farbanu i suvu kosu. I njihove kristale sam imala nekad davno, kad drugih proizvoda te vrste nije bilo u opticaju (dakle baš davno) i bili su mi ok :)

    ОдговориИзбриши
  2. meni su najdraže one balea tuširalice neutralnijih mirisa (ima ona jedna s aloa verom)...kreme za ruke i ja brzo trošim, ali mi je ove zime afroditina dosta dugo trajala...

    ОдговориИзбриши
  3. Joj kako sam ja bila zaljubljena u ovaj Balein gel za tuširanje, jedno vrijeme sam ga stalno koristila. Onda sam otkrila Zlaja proizvode i sad se već dugo dugo od njih ne odvajam :))

    ОдговориИзбриши
  4. Potpuno te razumem..Ja odlepim na lepa pakovanja tako da bih sigurno i ja ugrabila ovaj sladak mini paket, pa makar mi služio kao dekoracija na stolu za kozmetiku :) hihi.. Šteta što, kako bi ti rekla, ne radi posao..

    ОдговориИзбриши
  5. Ne želim više ni gledati ni čitati o Bioten proizvodima! Meni je dostupna samo krema za ruk (koristim, volim) i ništa više. Nadam se da će doći bar još nešto :)

    ОдговориИзбриши
  6. *Aleksandra,pažljivo sam pročitala tvoj status.Nisam koristila ništa od predloženih proizvoda.
    Volela bih da probam Bioten gel za lice od pamuka i Balea gel za tuširanje.To su proizvodi koje najbrže potrošim i oni mi nekako najviše odgovaraju.
    Žao mi je što zbog zdravlja kože uvek koristim iste proizvode,pa sam tako češće koristila Balea i Alverde pilinge za tuširanje nego gelove.Volela bih da promenim tu naviku.Takođe,potražiću Dar kozmetiku na fejsbuku.Za njih do sada nisam čula.

    ОдговориИзбриши