19.10.2014.

Fall 2014 favourite nail polishes

Moji ljubimci ove jeseni su nešto drugačiji (nema nijednog bordo niti tamnoplavog laka), i među njima preovlađuju tipične ženske boje. 



Pupa  Lasting Color  me je naterao da prekršim svoju odluku da ove godine ne kupim nijedan lak za nokte, a kad sam već poklekla, drugi su ga samo sledili :-) Svake jeseni i zime vraćam se tamnim tonovima i misterioznoj ljubičastoj. Boja je svakako neobična, najviše vuče na ljubičastu, ali se oseća i prizvuk bordo nijansi. Nisam sigurna za naziv, na bočici piše M122, a mislim da je to otprilike ova (Tropical Night Violet), s tim što sam ja namazala u dva sloja, pa deluje tamnije od ove na Pupa sajtu. 


 (čudno mi je ispala ova slika, nekako 'prašnjava')

A evo i ostalih na okupu:



Kad sam već kod Pupe, često koristim i njen narandžasti Lasting Color lak. Kupila sam ga letos, ali sam nastavila da ga mažem i kad je leto prošlo jer se uklapa i u zlatnu jesen i opalo lišće. Nijansa je (N047) Hot Tropics, a jedan sličan sam poklonila ovde na blogu pre par meseci. 

Golden Rose Jolly Jewels br. 103 sam dobila na poklon od koleginice blogerke. Mešavina zlatnih i nežnoroze čestica me je osvojila, tako da sam sigurna da ću ga koristiti i na zimu. U isto vreme je i glamurozan i nenametljiv. 

Malena sedefasti lak u boji maline je moj prvi susret sa ovim proizvođačem; uzela sam ga prošlog meseca u Liliju. Njime najčešće mažem nokte na nogama jer mi se uglavnom ne uklapa sa odećom koju nosim ovih dana. Nijansa je broj 36. 

Još jedan malinaste nijanse je ovaj malecki Aura She Bunny koji sam dobila od kume. Ranije nisam volela male lakove, ali sam shvatila da je to prednost jer ionako nikad ne stignem da potrošim bočicu regularne veličine do kraja pre nego što se osuši ili joj istekne rok trajanja. On je nešto tamniji od Malena laka, a broj je 016. 


Koje su vaše omiljene nijanse ove jeseni?


p.s. Otvorila sam Instagram nalog pre dva dana, pa možemo da se družimo i tamo. Link ćete pronaći u zaglavlju bloga (gore). 

5 коментара:

  1. Baš mi je lijep ovaj Pupa tamnoljubičasti, taman za jesen :)

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastični lakovi! Posebno mi se sviđa ovaj jesenji, Pupin :) Divan !!!
    I ovde da ti se zahvaljim na komentaru. Ja sam stvarno zadovoljna Inglotom. Posebno mi se sviđa puder. Imaš osećaj kao da ti je na licu krema a ne puder. Baš je fin. Highlighter isto :)
    Divnoća <3

    ОдговориИзбриши
  3. Ljubicasti PUPA je predivan, bas onak..jesenski. Svidja mi se i zlatni sljokicavi (nista cudno...ja ako bljesci i sljokicavi...moje je :D )

    ОдговориИзбриши
  4. Svidjaju mi se svi....ali posebno narandzasti ;-)

    http://www.fashionpumpkin.com

    ОдговориИзбриши