15.11.2014.

Top 5 under 500

5 dobrih proizvoda ispod 500 dinara (4.13 eur)

Ne znam za vas, ali ja volim postove ovog tipa (10 proizvoda ispod 1000, 2000 dinara i slično), pa vam ovog puta predstavljam deo svoje kozmetike kod kojih odnos cena:kvalitet ide u korist nas potrošača, a koje trenutno koristim. Evo šta imamo danas:

1. Balea mleko za kosu sa mangom i aloja verom: Ako sudimo po mirisu, ovo je verovatno pre letnji miris nego jesenji, ali meni to nimalo ne smeta; naprotiv. Brzo izvetri, u svakom slučaju. Nemam uvek strpljenja da nakon šamponiranja stavljam balzam, pa onda blejim u kadi čekajući da deluje, pa ispiranje... Zato volim da pribegnem ovakvih preparatima kojima nije potrebno ispiranje. Nanosim ga na mokru kosu, koja se potom mnogo lakše raščešljava i danima ostaje meka. Mislim da je većina blogerki isprobala ovaj proizvod i sve imamo pozitivne utiske. 

2. Neutro Roberts Derma Zero dezodorans sam već pominjala. Namenjen je osetljivoj koži i ne sadrži aluminijum-hlorhidrat, alkohol niti parabene. Miris je onaj pravi ''dezodoranski'', što znači veštački, sintetički, ali meni se dopada. Rekla bih da mu je efekat zaštite nekih 12-15 sati. 

3. Nivea Soft kremu za lice sam takođe nedavno pohvalila (na svojoj FB stranici). Krema je zapravo višenamenska - za lice, telo i ruke. Ja je koristim za lice jer mi je idealna u ovom hladnijem periodu i pokazala se mnogo boljom od raznih, mnogo skupljih krema koje sam probala. Ona standardna plava Nivea mi je pregusta i masnija nego što bih htela, tako da mi njena sestra sa jojobinim uljem i vitaminom E koja dolazi u beloj kutijici savršeno odgovara. Ima da se kupi u, čini mi se, četiri ''veličine'', a ja sam uzela od 200ml. 


4. Ponovo Balea, koju je nemoguće izbeći kada govorimo o povoljnim, a kvalitetnim proizvodima, ovog puta igra svoju ulogu u nezi tela. Za nijansu je masnija od Nivea kreme, pa je koristim za telo (mada piše da može i za lice). Sadrži šea buter, glicerin i razna ulja. Kupila sam je pre par nedelja, ali ne mažem se baš svaki put nakon tuširanja; uprkos tome, brzo ću je potrošiti jer volim izdašno da se namažem pre spavanja, a koža ujutru bude meka i glatka. Ne miriše ni na šta posebno. Sve u svemu, odličan proizvod koji radi svoj posao (hidrira kožu) za samo tri stotine dinara. 


5. Alverde korektor za prekrivanje je vrlo pristojan proizvod koji se lako nanosi i razmazuje. Ja ga koristim za predeo ispod očiju i odabrala sam nijansu 01 Natural. Oftalmološki je testiran i pogodan i za osobe koje nose kontaktna sočiva. Miris i nije neki, ali to i ne tražim od korektora. Koristim ga gotovo svakodnevno; nanesem još malo BB kreme i spremna sam za odlazak u grad. Pakovanje sadrži 8.5 ml. 


To bi bio onaj manje 'glamurozan' deo moje preparative xD Jeste li probali, sviđa li vam se šta?

7 коментара:

  1. I moj omiljeni dezić je Neutro Roberts, samo u sticku, sa rozim poklopcem, koristim ga već godinama i apsolutno mi je najbolji od svih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraću onda da ga potražim, trenutno nemam nijedan u stiku.

      Избриши
  2. Volim Baleu, i takodje cesto uzmem ovu kremu, za nas kovrdzave je dusu dala :)
    Nivea mi je takodje u stalnoj postavi, a ostalo navedeno cu morati probati.. Super post svakako, i ja volim ovu tematiku! :)

    ОдговориИзбриши
  3. U potrazi sam za dobrim korektorom tako da cu mu verovatno dati sansu :)

    ОдговориИзбриши
  4. e, bas mi je trebalo nesto kao ovo mleko pod brojem 1. a i korektor je na spisku, a preporuka uvek znaci :)

    ОдговориИзбриши
  5. Naravno da volimo :) Ta Nivea krema je jedna od retkih koje kupujem iznova i iznova...

    ОдговориИзбриши
  6. Nivea soft i meni odgovara, često sam je kupovala, a vjerovatno ću i ponovno, volim promijeniti kremu za lice da se ne navikne kože. Balea mazalice su obično dobre, meni su uvijek najdraže one sa kokosom...i njih sam često trošila, ali sada trenutno koristim Afroditino mlijeko za tijelo- divan miris.

    Zadnji dezodorans koji sam kupila je onaj neki "zdravi" Balein, ali kako je zahladilo baš ga i nisam često koristila.

    ОдговориИзбриши