Festive mode / 2015


Najpre bih svima vama koji ovo čitate od srca poželela mnogo srećnih trenutaka u 2015, da budete zdravi, nasmejani i okruženi ljudima koje volite i koji vas vole.

 Malo kasnim s novogodišnjom čestitkom, ali imam dobar razlog za to, naime, bila sam u bolnici zbog problema sa bubregom - tamo sam i dočekala Novu godinu, na odeljenju za trudnice (nema nikakvih problema s bebom, ali mora tako). Nakon pet dana su me pustili kući, inače bih došla u iskušenje da se sama iskradem i provedem Božić sa svojima. 

U Srbiji je danas Badnji dan, pa sam obavila preostali deo božićne kupovine. Sa dve veće platnene kese na ramenu i velikim stomakom, sama sam sebi ličila na Deda Mraza, doduše ne u crvenoj već u tamnoplavoj odeći. Jedva čekam sutra da svojoj porodici podelim poklone koje sam im spremila, a svima koji slave želim srećan Božić uz tradicionalni pozdrav: Mir Božiji, Hristos se rodi. 
 
p.s. ovo na slici nije vino već sok od borovnice


Коментари

  1. Drago mi je čuti da ste i ti i bebica dobro i da si sigurno stigla doma :) I ja tebi želim sve najbolje u Novoj godini, prvenstveno zdravlja, a sve ostalo će se onda ionako nekako samo od sebe dobro posložiti :***
    I unaprijed želim tebi i tvojoj obitelji sretan Božić, nadam se da ćete uživati i nadoknaditi sve što niste stigli za novu godinu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da je sada sve u redu. Želim ti samo najlepše u ovoj godini! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan Bozic, šuze su odlicne, uzivaj u trudnoci i nadam se da nece vise biti potrebe za bolnicom sve do upoznavanja s bebom :) :*

    ОдговориИзбриши
  4. Vazno da su prosle nedace sa zdravljem... Uzivaj u trudnickim danima i darivanju dragih ljudi <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ja bih htela da ti poželim sve najlepše u ovoj godini. Nema veze koji je datum ali eto i ja sam zbog svih praznika malo usporila sa svojim online "poslićima".
    Želim ti da budeš srećna, zdrava i da naravno bebica bude super. Ipak će ovo biti posebna godina za vas :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар