June favourites


Na redu su letnji favoriti, ovog puta junski, a ubuduće i julski i avgustovski, što znači da će akcenat biti na šarenim stvarčicama i pretežno laganim sadržajima, bilo da je reč o proizvodima za negu, odeći, knjigama, filmovima ili nečemu drugom


Lumene odstranjivač šminke za očiju - dosad sam malo pažnje pridavala ovom finskom proizvođaču, ali ubuduće to nameravam da promenim. Vrlo sam zadovoljna kako mi ukloni šminku, nežno i efikasno, ne iritira mi kožu. Najpre sam bila privučena ambalažom - ova dvofazna vodica deluje tako sveže i morski, pa mi je drago što se nisam razočarala. Pre upotrebe se mora promućkati; mislim da mi neće dugo potrajati pošto ga često koristim. Postoji i varijanta bez ulja, pretpostavljam da je ona namenjena masnijoj (ili možda osetljivijoj) koži. Dakle, ako tražite nešto što će vam lepo skinuti šminku, a neće peckati oči, probajte ovo (a bonus je to što lepo izgleda :-)).



Freeman Guava piling za telo - zapravo sam bila krenula da kupim onaj sa crvenim grejpfrutom, ali su imali samo ovaj u tom trenutku u prodavnici, pa sam uzela njega i nisam se pokajala (mada jedva da znam šta je guava). Osvežavajući miris čini ga idealnim za ove letnje dane, a i sam piling je dobar. Prvi put se srećem sa pilingom koji se sastoji od samih zrna (nema nikakvu tečnost, smesu i slično da ih poveže, ili je ima vrlo malo). Zrna su krupna i pomalo gruba (morska so), tako da ga ne bih preporučila onima s osetljivom kožom. Meni ogovara i nanosim ga svuda, čak i na stopala; jedino izbegavam dekolte jer je suviše grub za to područje.  Uživam u ovom pilingu redovno i svakako bih ga ponovo kupila (ali da probam i taj grejpfrut ako može).


Uslikala sam vam i sastav ova dva proizvoda za slučaj da nekog interesuje ili je alergičan na nešto (kao što vidite, Lumene odstranjivač šminke sadrži parabene, što i nije baš pohvalno):



To je sve što se tiče kozmetike, samo dva favorita ovog meseca (jer neke ne koristim dovoljno dugo da bih pisala o njima, verovatno će se naći u favoritima za sledeći mesec), prelazimo na razonodu: 

Red Rose Cheeks blog sam otkrila poodavno, ali sam neko vreme zaboravila na njega. Proteklog meseca sam ga iskopala u bukmarovanim stranicama, pa sam ga ponovo posetila i uživala u putopisu iz Italije i zanimljivim fotografijama koje su fokusirane na detalje. Blog inače vodi jedna narandžastokosa Grkinja koja je u retro fazonu i piše na engleskom. 



Nemam mnogo vremena za kuvanje, pa često jedem sirovu hranu, uključujući i semenke. Navukla sam se na suncokretove semenke, ali one bez ili sa vrlo malo soli, kupujem ih svaki drugi dan. 



Ovog meseca nema knjiga među favoritima jer skoro ništa nisam čitala. Ali, odgledala sam nekoliko filmova (uglavnom su to bili promašaji poput Horrible Bosses 2, Dumb and Dumber To, The secret life of Walter Mitty), od kojih mi se najviše dopao ''The elevator: three minutes can change your life''. Volim trilere kod kojih je glavni fokus na dijalogu, nema specijalnih efekata i slično već se gotovo čitava radnja odvija u skučenom prostoru (liftu). Glavni junak ovog psihološkog trilera je slavni voditelj kviza koji se u jednom trenutku nađe u liftu s nepoznatom ženom (neću da otkrivam šta se dalje dešava). Glumci su mi potpuno nepoznati. 



Ako ste željni pustinje, pogledajte ''Black gold'' (negde nazvan i ''Day of the falcon'' da se ne bi pomešao s dokumentarcem istog naziva) - film je zadovoljavajuće prosečan i odabrala sam ga jer u njemu glumi moj ljubimac Antonio Banderas. On je šeik (ili sultan, ne sećam se) jednog pustinjskog grada koji uspostavlja primirje sa vladarom susednog grada, uz uslov da jedan deo pustinje ostane ''ničija zemlja''. Sa dolaskom Amerikanaca na tle pustinje, u Banderasu se budi trgovački duh i odlučuje da im dozvoli iskopavanje nafte na ničijoj zemlji, zbog čega dolazi u sukob sa svojim starim neprijateljem. 


Očekujem vaše favorite i preporuke za ovo leto! 

Коментари

  1. Ovaj Lumene još nisam nigdje snimila?! Ne znam je li riječ o mojoj "moći" opažanja ili ga kod nas nema? ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ovaj kupila u Crnoj Gori, ne znam da li ima kod nas (mislim da je bilo ranije jer se kao kroz maglu sećam da sam videla negde, ali danas ne znam)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja volim taj tip trilera, stavljam The Elevator na listu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put na blogu, tako i počinje druženje!
    Hvala na poseti i komentaru.
    Sviđa mi se ovo što vidim i čitam, pa ću navraćati ponovo :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар