14.07.2015.

Empties #02


Pink Chiffon gel za tuširanje iz Bath&Body Works - ne znam koliko ima svrhe da recenziram proizvode koji ne mogu da se kupe kod nas, ali su mi lepi i neodoljivi za slikanje, pa ih iz tog razloga viđate na mom blogu. Gel je roze boje, možda malčice sapunast, miriše lepo (ali ništa specijalno lepo jer ja volim više osvežavajuće mirise). Od njih u principu očekujem lep izgled i to je sve. Simpatična mi je i ta njihova mililitraža, kod nas nema ništa da se kupi u pakovanjima od npr. 226g, 37ml ili 88ml, koliko ima ovaj gel. Moja mama ima isti takav losion za telo, ali me miris pomalo guši. 

Balea krema za ruke sa papajom i mlekom mi se nimalo nije dopala. Suviše je retka, maltene kao losion za telo, a ne za ruke i ne neguje uopšte. Miris je veseo i voćkast, pakovanje šareno i simpatično, ali to nije dovoljno. Neću je više kupovati, a mislim da ću generalno malo da odmorim od Balea proizvoda. 

Potrošila sam i Fitogal kremu za ruke sa nevenom (bila mi je u junskim favoritima, pa tamo možete pronaći neke informacije o njoj). Sadrži 80ml i vrlo je jeftina, oko 1 eur košta. Nema parabena.



Još jedan potrošeni gel je Sephora Lagoon. Mislim da je miris baš prikladan sad za leto jer je osvežavajući. Iako dođe samo 140 ml, jaako dugo traje jer je kremast; trebalo mi je više od mesec dana (možda mesec i po) da ga potrošim, a tuširala sam se njim svako veče. Nažalost, neću se više družiti sa Sephora proizvodima jer testiraju na životinjama. Iako imaju nekih stvarno lepih i kvalitetnih stvari, nisu mi toliko neodoljivi da bih prešla preko toga.

Lumene maskara Natural Code - bilo je krajnje vreme da bacim ovu maskaru jer je kupljena prošlog leta. Dok je nisam kupila, nisam ni znala da firma Lumene proizvodi i šminku. Nisam je do kraja potrošila jer sam se retko šminkala proteklih meseci, tako da ću je baciti polupotrošenu jer su počele da se pojavljuju grudvice. Ovo je prosečna maskara za svakodnevni mejkap, nema nekih dramatičnih efekata. Ne sadrži parabene. 

Amai dezodorans Orange Flower - o ovome nemam bogznašta da kažem. Ako volite veštački miris narandže, uzmite ovaj dezodorans. Većina ovih ''aromatizovanih'' prskalica ne pruža neku zaštitu, ali dobro dođe kad hoćemo da se malo osvežimo. 


Isprobala sam i 3 maske za lice:
Afrodita Why Mask Extreme Hydration - zapravo sam već probala ovu masku pre par godina, samo što je tada imala drugačiju kesicu, pa nisam povezala da je to jedna te ista. Nanese se obilato na lice i ostavi tako petnaestak minuta, a onda se prstima utrlja u kožu, dakle, ne ispira se. Ja sam je stavljala uveče pre spavanja, nahrani kožu poput neke kreme, tako da bih je preporučila onima koji imaju suvu kožu. Meni se dopala i svakako bih je opet kupila. Ova maska, dakle, omogućava hidrataciju kože, a ne njeno čišćenje. 

Freeman Purifuying Clay Mask Acai - maska sa ekstraktom ašai bobica namenjena čišćenju pora od nečistoća trebalo bi kožu lica da ostavi glatkom i svilenkastom. Koža zaista bude glatka, ali i suva na dodir. Ne nameravam ponovo da je kupujem jer mi neprijatno zateže lice (kao i skoro sve maske sa glinom), tako da sam jedva čekala da je isperem. Lepo što Freeman ima i ove uzorke maski pa mogu sve da ih isprobam pre nego što kupim neku u punoj veličini, ali sadrži preveliku količinu proizvoda za samo jedno nanošenje (može se iskoristiti barem tri puta), volela bih da su to podelili kao ovi kod Afrodite jer se jednom načeta maska suši ukoliko sve ne iskoristite u roku od dan-dva. 


Freeman Charcoal&Black sugar polishing mask - maska sa ekstraktom uglja i crnog šećera je možda i najčudnija koju sam probala u poslednje vreme jer je zrnasta poput pilinga, a pošto je crne boje, rizikujete da prepadnete nekog od ukućana ukoliko vas vidi s njom na licu. Verovatno ste je već videli na 90% beauty blogova i svi je odreda hvale. Meni je takođe ok, ne zateže mi lice, mada ne mislim da ga dubinski čisti, više ga uglanca da bude glatko. Ne zateže kožu kada se nanese, drži se 5-10 minuta na licu da deluje tj. da se osuši, i potom se ispere. Verovatno ću kupiti i full size pakovanje. 

Još jedan mini-proizvod je Dahlia univerzalna krema za sve tipove kože; ja sam je najčešće koristila kao noćnu kremu jer sam tada bila bez ijedne tog tipa. Ne bih baš rekla da je za sve tipove kože jer je pomalo masna - podseća na klasičnu plavu Nivea kremu (od koje se i ne razlikuje mnogo, bar koliko sam ja uspela da primetim). Dakle, ako hoćete domaću zamenu za Niveu, kupite ovo. Nije za ove letnje dane jer kao da začepi pore i oseća se malo težine na licu; više je za zimske uslove, vetar i slično. Ja nemam zamerki, ali mi se mnogo više dopao Dahlia losion za telo (uz koji sam dobila na poklon ovu kremicu od 30ml) - ne znam da li sam ga pominjala, ali je zaista sjajan, mazala sam ga u poslednjem tromesečju trudnoće, januar-mart, i čak mi je i tada bio dovoljno hidratantan. 

Golden Rose maramice za skidanje šminke - već sam pomenula da nisam ljubitelj ove firme, ali je prošlog meseca bila neka akcija (kupovinom njihovih proizvoda u Cosmetics-u pomažete obnovu porodilišta u Crnoj Gori), pa sam uzela par stvari. Golden Rose štand je bio poprilično opustošen, tako da nisam imala veliki izbor. Da se vratim na maramice. Ne valjaju mi. Kad se tek načne pakovanje, budu mi prejake u smislu da me štipkaju za oči (a ja nemam osetljive oči), ali ne skidaju šminku dovoljno efikasno, s druge strane. Mora da se trlja i potroši više maramica dok se sve ne skine. I pre nego što sam pogledala sastav, znala sam da imaju dosta alkohola (piše alcohol free, a kad nađete listu sastojaka, eto ga na trećem mestu). Ne preporučujem.
(p.s. jesu li vama dosadne ove moje uvodne pričice kako je došlo do toga da nešto kupim, da ih izbacim ubuduće?)



Poslednji proizvod je malo zalutao jer je u pitanju pasta za zube, ali pošto se već vrti na reklami ovog leta, hajde da je pomenem. To je Colgate Max White One Optic koja obećava momentalno belje zube zahvaljujući nekim česticama koje prelamaju svetlost, te na osnovu toga stvaraju iluziju beljeg osmeha. Ja sam morala da probam  i to čudo; još sam se prijatno iznenadila na kasi kada mi je prodavačica rekla da uz pastu besplatno dobijam mekanu četkicu za zube. Nakon prvog pranja, zaista su mi se zubi učinili beljima, međutim, kasnije nisam primećivala nikakvu razliku. Pasta je plave boje sa tamnoplavim česticama (granulama) koje se teško spiraju s lavaboa. Mislim da nije ni bolja ni lošija od drugih Colgate pasti, a malo je skuplja od njih, pa nema potrebe da je ubuduće kupujem.

To je sve što se tiče ove ture potrošenih proizvoda, zanimaju me vaši utisci ukoliko ste probali nešto od ovoga. 

5 коментара:

  1. Ako trebaš jako dobru dozu hidratacije, obrati pažnju na Alverde masku s ružom. Jedna kesica podijeljena na dva dijela, ali ako prebaciš u neku kutijucu možeš nekoliko puta iskoristiti jer uopšte ne treba mnogo, a baš je bogata i suhoj koži dobro dođe :)

    ОдговориИзбриши
  2. E hvala, baš ću da probam. Imam Alverde ulje od ruže i super mi je, kladim se da će i maska biti dobra.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja isto volim priče uz post, zato su i moji kilometarski. ;) Stalno čitam o GR, ali još nikada nisam ništa njihovo probala... I u potpunosti se slažem za pastu za zube. Upravo to nebesko plavetnilo imam u opticaju! :)

    ОдговориИзбриши