02.11.2015.

October favourites/ Start(ed) talking


Zdravo svima! Za danas sam vam spremila nešto drugačije od onog na šta ste navikli. Naime, slika je dobila i ton. Odlučila sam da otvorim kanal na koji ću kačiti svoje snimke s vremena na vreme da ne bih zatrpavala blog favoritima i potrošenim proizvodima. Neko vreme sam se dvoumila da li da započnem taj vid komunikacije, ali je prelomilo to što mi je foto-aparat i dalje na popravci pa nisam u mogućnosti da vam pružim iole kvalitetne fotografije, a kamera me još uvek dobro služi; takođe me već neko vreme drži prehlada, pa nemam volje da idem napolje i slikam se kad je mnogo lakše ostati kod kuće i snimiti video. Tako sam bar mislila dok nisam počela sa snimanjem - vrlo je čudno pričati sam sa sobom i nimalo lako kao što izgleda. Ni ovim videom nisam u potpunosti zadovoljna, ali mislim da nikad ništa ne bih ni postovala na blogu da sam čekala da zadovoljim 100% svojih (nemogućih) standarda, tako da se nadam da nećete biti previše strogi. 

Odlučila sam da snimam na srpskom jeziku jer i sama gledam isključivo takve snimke. Dovoljno mi je što gledam TV na engleskom i slušam njihovu muziku, tako da ne želim dodatno da se opterećujem već više da upoznam devojke s naših prostora koje pričaju o stvarima koje su nam svima dostupne.

Samo još da napomenem da ću i dalje nastaviti sa ovim blogom, dakle Youtube će biti dopuna, a ne zamena blogu. Sva pitanja i komentare, ukoliko ih imate, možete ostavljati ovde, na mojoj FB stranici ili pisati na e-mail booksandliliesblog@gmail.com

p.s. počela sam pre desetak dana da nosim fiksnu protezu jer mi se jedan zub opasno nakrivio, ali dosad sam se gotovo navikla pa ne pričam toliko čudno :-) 

7 коментара:

  1. Odličan je video! Nastavi da snimas, svaka čast na hrabrosti!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam se pretplatila,slobodno snimaj i dalje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Skroz te je zanimljivo videti i ovako "uživo" :)
    Moj savet je možda da samo malko odaljiš kameru da ne budeš toliko blizu. Što se proizvoda tiče, imamo isti Batiste šampon i stvarno je dobar. Meni se dopada posebno kada želim da vežem rep i izbegnem da mi se presijava kosa kada je baš masna a nemam vremena da operem kosu. Torba mi se baš dopada. Srećno u daljem snimanju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažem, i ja sam posle uvidela da sam preblizu. I onda sam juče snimila video u kome sam se jedva malo udaljila (pametna). Sledeći put ću posebno obratiti pažnju, nadam se da će biti treća sreća :-)

      Избриши