March so far...


Sigurna sam da i vi polako počinjete s pripremama za proleće i toplije vreme koje ono nosi. Kod mene to podrazumeva malo detaljnije spremanje stana, držanje gumenih čizama i baletanki u pripravnosti jer mi u istom danu mogu zatrebati oba para, biranje pastelnih i roze nijansi lakova za nokte, obogaćivanje jelovnika novopristiglim sezonskim povrćem, a u toku su i pripreme za Ogijev prvi rođendan. Ne mogu da verujem da će naredne subote biti godinu dana kako sam na svet donela to drago, smešno stvorenje. Naravno, on je suviše mali da bi bio svestan da se nešto proslavlja, ali je nama odraslima taj prvi rođendan veoma važan i jedan od onih ''bitnijih'', jubilarnih rođendana koje imamo svega nekoliko puta u životu.

Pored poklona za dete, rešila sam i sebe da častim jednim novim kišobranom u nekoj veseloj boji, a potreban mi je i bronzer, tako da bih volela da mi preporučite neki koji nije suviše pigmentovan, i da ne dolazi u onom ogromnom pakovanju koje ne može da stane u manji neseser. 

Nastavljam sa čitanjem knjiga s mog spiska za ovu godinu, na redu su romani A. Gatalice (na slici ispod). Pročitala sam jedan od njegova tri romana koja se nalaze u ovoj knjizi i mislim da ću ga odložiti na neko vreme jer je suviše sumoran (ne tužan već baš sumoran) za moje raspoloženje ovih dana. Danas sam započela Miris kiše na Balkanu.


Učestvovala sam u veganskoj nedelji na Instagramu (završava se danas). Doduše, bila sam lenja da slikam i kačim sve svoje obroke, ali u tome i nije bila poenta već u čišćenju organizma i uzdržavanju od namirnica životinjskog porekla, što svima dobro dođe s vremena na vreme. 

Izvodim svoje prase, pardon, psa u šetnju svakog dana i obe uživamo u tome. Za jedan keksić ima da stoji na stražnjim nogama ceo dan ako treba. 


Snimala sam malo i za svoj Youtube kanal, započela novi serijal gde uglavnom blebećem o temi koja mi se mota po glavi tih dana. I produžila članstvo u fitness klubu, povećavši broj treninga na čitavih 6 puta nedeljno (to jest, isto se plaća ako ideš 5 ili 6 puta, pa ću videti mogu li postići). Pomisao da šest večeri nedeljno odvojim jedan sat za sebe i svoje zdravlje mi ne deluje loše, ali ne želim ništa preko toga, to mi je puna kapa, a i to ću samo ovog meseca dok se vreme još ne prolepša; od aprila planiram više vremena da provodim u prirodi. 

Srećan vam svima 8. mart, drage moje

Коментари

  1. Lovely nail colours!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18. март 2016. 20:34

    Gatalica mi je u planu u najskorije vreme. A svaka ti cast kada pored malog deteta imas snage za 6 treninga nedeljno :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Veruj mi, sve i izdržavam zahvaljujući treniranju, ono mi daje energiju i čini me jačom. Mada, 6 puta nedeljno jeste mnogo, sledećeg meseca se vraćam na 4 :-)

      Избриши

Постави коментар