28.04.2016.

Makeup giveaway

Zdravo svima. Verovatno ste se obradovali pročitavši naslov ovog posta :-) Dugo nisam organizovala nikakvo poklanjanje, prvenstveno zato što nisam redovno pisala, pa mi nije imalo smisla. A kad niste redovni, nemate ni sponzore koji bi poklonili nešto čitaocima preko vas.

Ovog puta sam odabrala dva paketića šminke, jedan je Catrice, a drugi Make up revolution - za njih sam se odlučila jer ih nema u Srbiji, a ovaj giveaway važi samo za Srbiju. Da biste učestvovali, potrebno je da se prijavite u komentaru ispod ovog posta. U komentaru treba da napišete svoju e-mail adresu i navedete koji vam se moj post ili video najviše dopao. Podrazumeva se da treba da budete prijavljeni na Books and Lilies blog preko GFC ili Bloglovin. To je to. 

Anonimne komentare ne mogu uzeti u obzir. Rok za prijavljivanje ističe 10. maja u podne. Srećno! 


Catrice paketić se sastoji od Better Than False Lashes crne maskare (12ml), mini-palete od 4 senke za smokey eyes (7.45g) i Ultimate color ruža za usne nijanse 320 Kiss Kiss Hibiscus (3.8g)


Makeup revolution paketić sadrži Amazing Curve crnu maskaru, Focus&Fix tečni korektor nijanse 02 Fair, ruž za usne Amazing nijanse Sweetheart i lak za nokte nijanse Are You Still Available 12. Kao što vidite, ruž, korektor i maskara su zaštićeni i za njih sam sigurna da ih niko u prodavnici nije otvarao. 

16 коментара:

  1. suzanamilosevic89@gmail.com
    Najviše mi se dopao post Rainy day at home :)

    ОдговориИзбриши
  2. tatjanariba@gmail.com,meni se najvise dopao aprilski video mozaik,inace paketic je super

    ОдговориИзбриши
  3. Tek sam te skoro otkrila pa ne mogu da izdvojim nešto omiljeno ali dopada mi se tvoj stil i rad, pratim na FB Tijana Ilić
    sve ostalo tijana sjz
    srecjezdravlje@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Vidiš, dopada mi se sve na books'n'lillies, sem lillies. Preferiram daisies.:) Šalu na stranu, možda mi je jedan od najsimpatičnijih videa bio onaj tvoj prvi... Bila si pomalo nesnađena, protezasto skučena, ali prirodna i neisfolirana. To mi se kao tebe i dopada - spontanost.
    Inače, baš bih volela da probam nešto od Catrice kozmetike, jer je hvale, a kod nas je nema.
    Ostaj puno pozdravljena!
    Smiljana Arsić,
    smiljanarsic87@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super nagradjivanje. :-) ivana.jakovljevic993@gmail.com
    A post koji mi se najvise dopao je Khaki Kotor,super post,obozavam Kotor.

    ОдговориИзбриши
  6. Iskreno, meni se mnogo dopada tvoj YT kanal, volim da čitam i pogledala sam sve videe u kojima preporučuješ knjige i volela bih da nastaviš takve videe da snimaš.
    Pratim te odavno :D
    kristina.vujnovic94@gmail.com

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro sam pocela da te pratim iskreno,ali dopada mi je jednostavnost u tekstovima. Pratim te i na bloglovinu Marina Nerandzic ex Kolevska . Pozdrav!
    email marina84makeup@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Najvise mi se dopadaju videi pod nazivom Preporuka za citanje, video mozaik mi se dopada, takodje, odlicna je ideja, originalno je, ali posto sam pasionirani citalaca onda izdvajam Preporuke za citanje. Imamo i slican ukus sto se knjiga tice tako da su mi ti videi zaista pun pogodak.
    belgradesa33@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. preporuka za citanje definitivno!
    euroipo@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Volim motivaciona pisanja pa makar ona bila o sređivanju ormara npr. "Spring - time to reset". Svidele su mi se fotografije na Khaki Kotor ali su ti fotke svuda divne. Moram da dodam da mi se sviđa i tvoja TBR lista :)
    betty.boop.b007@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Omiljeni postovi su mi On my bookshelf.
    jovanamarkovic699@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Omiljeni postovi su mi iz odeljka Books, jer mi je citanje omiljena aktivnost.
    Na bloglovin-u sam Milena Mika Petrovic
    milenastojiljkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam tvoje insta postove, eksplozija inspiracije
    andja_stay_cool@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  14. Prijave za giveaway su zatvorene, ocekujte post s imenima dobitnica u toku dana :)
    Aleksandra

    ОдговориИзбриши