Home update





Hello guys! Just a quick update from me. I'm kind of busy these days (and when am I not lol), doing some home stuff. I was never that much of a hoarder, however I noticed it became too difficult for me to keep my home clean and tidy. At first I thought that our apartment is too small, but I was wrong. It's not the apartment, it's the fact that we have way too many stuff around. So these days I've been decluttering big time and getting rid of all these unnecessary items that I do not use yet they make my life harder. I'm planning to do a separate post about declutter so now I just wanted to inform you why I'm not posting in the past few weeks. My Dad also came to visit so we spend a lot of time together. See you!


Ćao! Evo na brzinu da vam se javim, nemam vremena za propisan blog post jer se bavim kućnim stvarima. Iako nisam nikad bila sklona nagomilavanju stvari, primetila sam poslednjih meseci da mi je sve teže da svoj dom održim urednim. Isprva sam mislila da nam je stan premali, ali sam pogrešila. Nije stan mali, već imamo previše stvari. Stvari koje ne koristimo, a koje nam samo zauzimaju prostor i otežavaju život. Tako da ovih dana svakodnevno izbacim ponešto i već primećujem kako se lakše diše :-) Planirala sam da uradim poseban blog post o svojoj avanturi raščišćavanja, tako da vas sad neću daviti time. Tata mi je u poseti ovih dana, tako da se družim i s njim, pa blog trpi. Čitamo se! 

Коментари

  1. Ema je naprosto genijalna na ovoj fotki, kako li se samo ugurala ispod krevetića haha :)
    Sretno s raščišćavanjem stana, i mi smo nedavno prošli kroz tu fazu, stvarno je prejednostavno nagomilati hrpu stvari koje ti ne trebaju, a samo zakrcaju prostor.

    ОдговориИзбриши
  2. I neizostavna Ema... <3 Uživaj u slobodnim trenucima s najdražima! (mi ćemo te pričekati ;) )

    ОдговориИзбриши

Постави коментар