Sunday snaps

This weekend was very cloudy and I absolutely enjoyed it. Honestly hate summer heat and sun that burns me on +30 Celsius. It makes me feel so exhausted and dizzy. 

I stayed at home for almost two days, well, except that I took my dog for a walk a couple of times and also attended 1 zumba session, that's it. By the way, how do you like my neighbour's dog? My hubby and I were thinking about getting a golden retriever or maybe to adopt a homeless dog from a pet shelter, however we eventually decided to get a cocker spaniel because we didn't have much space in our apartment, so a bigger dog wouldn't feel that comfortable. 

Besides hanging out with Ema, I also started reading a new book (you can check that out on my Instagram). Speaking of Instagram, I recently deleted about a third of my pics because I realized my profile was way too versatile - I had some landscape pics, food pics, book pics, some outfit of the day pics, my pet pics, beauty stuff etc. so from now on I'll be posting mostly photos of my books :-)

Oh, and I also saw a new film last weekend - My big fat Greek wedding 2, it was very funny so you should certainly check it out. It is about marriage and how it affects us, do we become less romantic and less satisfied as years go by.

***

Protekli vikend je bio oblačan i kišovit i moram reći da sam uživala u tome. Možda sam vam već pominjala kako mrzim letnje vrućine jer se osećam iscrpljeno i ošamućeno. 
Gotovo sve vreme sam provela kod kuće, sem što sam par puta izvela Emu u šetnju (u čemu obe mnogo uživamo) i odradila sam jedan zumba trening. 

Na slici gore je komšijski pas, kako vam se sviđa? Ja obožavam zlatne retrivere, čak smo svojevremeno razmišljali da nabavimo jednog (druga opcija je bila usvajanje mešanca iz azila). Međutim, pošto nam stan nije veliki, na kraju smo uzeli kokera (kao što već znate) jer većem psu ne bi bilo baš toliko udobno. 

Pored druženja s Emom, uživala sam i u čitanju. Započela sam novu knjigu (to možete videti na mom Instagramu). Kad već pominjem Instagram - nedavno sam obrisala oko trećinu slika jer sam shvatila da mi je profil previše raznolik, kačila sam sve i svašta: pejzaže, hranu, knjige, autfite, svog psa, kozmetiku itd, tako da ću se ubuduće ograničiti na fotografije knjiga. Uglavnom :-)

Pogledala sam i jedan novi film - Moja velika mrsna pravoslavna svadba 2 - zabavan je iako se dotiče i ozbiljnih pitanja o braku i kako brak utiče na nas, da li ubija svaku romantiku i čini nas nezadovoljnih kako godine prolaze. Preporuka za ovo leto, svakako. 

Коментари

  1. I ja obožavam zlatne retrivere, jedni su od najdražih, najpametnijih i meni osobno najljepših pasmina i mi smo također razmišljali da si nabavimo jednog, ali s obzirom da živimo u stanu, brzo smo odustali jer mi to baš nije za velikog psa.

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se s tobom. Nisam niti ja luda za vrućinama. Kad sam bila mlađa, odnosno još u školi i na faksu, ljeto mi je bilo vrh jer je značilo more i praznike, ali otkada radim, ljeta i vrućine nemaju istu čar... Drago mi je da si uživala! Ja volim sve pse, pa tako i retrivere

    ОдговориИзбриши

Постави коментар