Thursday thoughts, beige and floral


Hey everyone, how's it going? Here are a couple of my pics from two days ago, I finally put my mini dress on and matched it with my beloved floral bag. I have to love this bag because it brings me joy every time I look at it, it's so colorful. I filmed a new Video Mosaic, June edition, however I decided to change my video editor so now I have to learn how to use the new program. I guess it takes at least one hour to figure it out, but it's hard for me to find that much time at once. Now I have that impression that I'm complaining about my lack of time in every post I write, hope you're not bored. See ya! 

Zdravo, narode, kako ste danas? Za danas imam par slika od preksinoć; konačno sam se odvažila da obučem kratku haljinu i uz nju sam ponela svoju dragu cvetnu torbu (obe stvari sam uzela preko Asosa). Kažem dragu torbu jer mi svaki put kad je ugledam izmami osmeh na lice, a takve stvari treba čuvati (i nositi, naravno). Snimila sam vam Video Mozaik za jun, ali sam odlučila da pređem na drugi program za editovanje videa, pa mi treba malo vremena da prokljuvim kako se radi u njemu. Pretpostavljam da bi trebalo da sednem bar jedan sat i naučim da se snalazim u tome, ali mi je čak i ta količina vremena ovih dana previše da je tek tako odvojim. Sad imam osećaj da vam se stalno žalim kako ništa ne stižem, nadam se da vam to nije dosadilo. Takođe imam i novu gomilicu pročitanih knjiga i želim da podelim utiske s vama, nadam se da ću uspeti da snimim i taj video u skorije vreme. Vidimo se uskoro! 


Коментари

  1. You look so classy. Love the bag! Have a great day! xx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1. јул 2016. 06:12

    Torbica je divna, baš je prava letnja. Što se tiče ‚‚ nemanja vremena‚‚ razumem te. Dvoje dece, renoviranje stana....mada sam ja rešila da se opustim i uživam u ovo malo vremena koje mi je preostalo do isteka porodiljskog i povratka na posao :-((

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme torbica je stvarno preslatka, i meni je sad izmamila osmjeh na lice, baš mi ima neki morski štih! Volim ovakve jednostavne haljinice i baš lijepo izgledaš u njoj, nosi je češće! :) Ne znam u kojem programu misliš montirati video, ali ako ti zatreba kakav savjet, šalji mail, ja to radim svakodnevno već godinama :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja... Torba je mrak, a ti nikada nisi dosadna! Uživaj!!! <3 :*

    ОдговориИзбриши

Постави коментар