10.07.2016.

Alex's Kitchen #1


Dobrodošli u novu rubriku na blogu - Alex's Kitchen! Haha, dok ovo pišem, u glavi mi je Akis Kitchen, Youtube kanal o kuvanju koji vodi jedan simpatični Grk (''velkom tu akis kicen'' - svaki put kad ovo čujem, osmeh mi se pojavi na licu).

Nisam se nikad bavila receptima ovde, mada sam kačila povremeno slike hrane i, ako se sećate, imala sam jedan Projekat: doručak za vreme koga sam mesec dana svakodnevno kačila slike svog jutarnjeg obroka na FB stranici. Ipak, ovo je nešto drugačije - htela sam da s vama podelim neka od svojih omiljenih jela. Ukoliko želite predloge za jednostavna vegetarijanska (a često i veganska) jela, očekujem vas ovde svake nedelje. Nameravam da redovno, jednom sedmično kačim ovde svoje kulinarske ''majstorije'' dok mi ne ponestane inspiracije :-))

Led ću probiti ovim brzim ručkom - u pitanju je kuskus sa pečurkama i povrćem. Ne mogu reći da mi je to baš omiljeno jelo (pošto je to pizza, haha), ali ga relativno često spremam.


Sastojci:
kus kus (ima ga u svim većim marketima npr. u Veru i nekim prodavnicama zdrave hrane)
pečurke (ja stalno koristim šampinjone jer su mi najdostupniji), potrošila sam pola ovog pakovanja sa slike
1 paprika
1 šargarepa
malo maslinovog ulja
voda
so i biber po želji


Najpre sam oprala i iseckala šampinjone, što je najdosadniji deo posla i ubacila ih u tiganj. Stavila sam malo maslinovog ulja jer će šampinjoni uskoro osloboditi svoju vodu, pa im neće ni trebati ništa drugo za podmazivanje. Dodala sam biber jer volim začinjenu hranu. 

Kada pečurke budu pri kraju, dodati iseckanu papriku (zelenu, žutu, crvenu, kakvu god volite) u tiganj, mešati oko minut-dva i onda sipati kus kus (u količini za koju mislite da vam je dovoljna; kus kus nabubri od vode, tako da ćete dobiti više nego što ste zapravo sipali). Otprilike 50g bi trebalo da bude dovoljno za jednu porciju. Potom dosuti pomenutu vodu (nemojte preterati) i sve brzo izmešati. 

Posudu skloniti sa vatre i ostaviti da se malo ohladi, pa servirati jelo. 

Za salatu sam iseckala krastavac koji sam pronašla u frižideru, a pojela sam dva ovakva tanjira kus-kusa jer jedem bez hleba.


7 коментара:

  1. Oh yum, that looks great!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ОдговориИзбриши
  2. It looks so tasty!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve pohvale za novu rubriku, pogotovo jer ja nikad nemam ideju što za ručak tako da već vidim da bi mi se ovo moglo sutra naći na tanjuru :)

    ОдговориИзбриши
  4. This looks so yummy! I'll have to give it a try :) xx

    ОдговориИзбриши