17.07.2016.

Alex's Kitchen #2


Ćao! Danas ću vam spremiti jedno jelo koje odnedavno spremam, tačnije otkad sam ga otkrila na food kanalu Moj Ritual. Vodi ga jedna slatka devojka, koja se trudi da nam predloži zdravije varijante pojedinih jela, ali da one budu jednako ukusne. 

U pitanju su špagete od tikvica sa prelivom od soje. Ovo sa sojom je meni samoj palo na pamet da upotrebim kao preliv, dok u originalnoj recepturi stoji domaći sos od paradajza. 
U početku nisam verovala da se od tikvica može napraviti išta što blizu podseća na špagete, ali sam rešila da probam (mada sam smatrala da mi se jelo neće dopasti). Prijatno sam se iznenadila i otad skoro svake nedelje spremam ovo proteinsko jelo. Ja sam neko ko obožava testenine, sve špagete i makarone, tako da mi je drago što sam naišla na ovu zdraviju i manje kaloričnu varijantu. 


Sastojci:

tikvice (otprilike jedna tikvica po osobi)
sojine ljuspice
tomatino (bolje je da sami u blenderu napravite sos od paradajza, ali ja to retko radim)
1 šargarepa
so i biber po želji

Sojine ljuspice potopite nakratko u vodu i potom prespite u dublju posudu u kojoj ćete ih kuvati. Šargarepu oprati i iseckati na kockice, potom i nju ubaciti u šerpu. Dodati tečni paradajz i kuvati desetak minuta. Pred kraj dodati začine po izboru (npr. bosiljak)


Najpre dobro operite tikvice, a potom počnite da ih sečete. Verovatno svi imate nož za ljuštenje krastavaca ili krompira koji će odlično da posluži. Izrežite tikvice na tanke trake i vrlo kratko ih pecite u zagrejanom tiganju. Možete dodati malo maslinovog ulja, soli i bibera ako brinete da će vam biti bezukusno. 


Izručite špagete u tanjir, preko njih stavite sos i gotovo! Ukoliko ste na dijeti (kao što bi ja trebalo da budem), jedite bez hleba; ja sam uzela integralni hlepčić sa semenkama ovog puta, a često jedem i bez hleba, s tim što tada pojedem više tikvica. 

2 коментара: