24.07.2016.

Alex's Kitchen #3


Ćao! Danas hoću da vam pokažem svoj omiljeni način za spremanje integralnog pirinča tj. kako ja najviše volim da ga jedem. Skoro uvek ga spremam na isti način, jedino menjam priloge uz njega. 

Za današnju varijantu potrebno vam je sledeće: 

Sastojci:

integralni pirinač (potopljen u vodi bar 15 minuta)
grašak (ja sam koristila smrznuti)
1-2 šargarepe
1 plavi patlidžan
maslinovo ulje
začini po izboru

Pirinač sam usula u tepsiju i dodala mu šargrepu isečenu na sitne kockice. Nalila sam vodu preko toga i dodala začine. Možete koristiti vegetu, znam da nije baš zdrava, pa ja uglavnom koristim samo so i biber. Ukoliko volite mekši pirinač, dodajte više vode. Ja volim da je malo tvrđi. Stavite u rernu i pečete na 220 stepeni. Gotovo je onda kad se upije sva voda. 

Plavi patlidžan sam izrezala na kolutove, posolila i ostavila da se malo ocede tj. da izađe gorčina. To sam videla u nekoj emisiji o kuvanju, mada mi se čini da nije neophodno jer mu ništa ne fali i ovako. U tiganj sipati malo maslinovog ulja i dodati patlidžan i grašak. 

Kada sve bude gotovo (pirinču duže treba, pa njega stavite prvog), sjedinite rižu i povrće i eto! Ko ima gril, može i da izgriluje patlidžan, jako je lep i tako. Prijatno!


4 коментара: