31.07.2016.

Alex's Kitchen #4


Dobar dan svima! Prošle nedelje sam pripremala integralni pirinač, a ove nedelje ću takođe da posegnem za njime, samo što će biti obični, beli. Spremila sam punjene paprike jer je sezona ovom povrću, pa da iskoristim priliku, plus što je vrlo ukusno, lako za spremanje, a i relativno zdravo (za zdraviju varijantu sami spremite paradajz sos, ja uglavnom kupim ovaj gotovi u tetrapaku). 




Sastojci:

2-3 šilja paprike
beli pirinač
sojine ljuspice
paradajz sok
so, biber


Sojine ljuspice i pirinač skuvati u vodi u koju ste dodali sok od paradajza i začine. Ne morate dugo kuvati jer posle toga ionako ide u rernu. Paprikama odstraniti ''kapice'' i semenke, potom kašikom sipati gotov fil u njih. 


Peći dok paprike ne poprime smeđkastu boju. Ja sam smazala 2 za ručak, a treću ostavila za večeru. Uz njih sam naseckala krastavac jer je i njemu sezona (pa se davim u krastavcu i paradajzu tokom leta) i popila čašu vina koje smo otvorili kad mi se sestra porodila, pa smo dokrajčili da se ne baci. 

4 коментара: