28.07.2016.

Reading List - update


Hello! You might remember that I have posted my 2016 TBR  list months ago, so I thought it was about time to do some update. Half of this year passed by and I'm not doin' great, probably because it's too hot to even exist, not to mention reading some classics. Anyways, it's not going bad either, hopefully I'll manage to read all the books from the list down below as well as those I mentioned in my video that I posted on Youtube in January/February. 



Zdravo, čitači! Možda se sećate ove liste sa naslovima koje želim da pročitam u 2016. Prošla je polovina godine, pa je vreme da vas obavestim kako ide. Nije loše, ali bi moglo i bolje (nije u pitanju samo ova lista iznad, već i knjige koje sam vam navela u svom videu, tako da ih se nakupilo poprilično). Jedva čekam da prođu ove vrućine i da se dohvatim Golsvordija i Forsajta. Što se tiče knjiga nabrojanih u videu, pročitala sam 8 od 16. Bilo bi ih više da ne čitam usput nešto što neplanski iskrsne (o tome možete saznati u Wrap Up videima)
Kako vi napredujete sa svojom listom?



4 коментара:

  1. Pre neki dan sam pogledala moje liste, i za čitanje, i za kupovinu novih knjiga, i ne pridržavam ih se uopšte. Sasvim sam otišla u drugom pravcu. Htela sam da pročitam nekoliko klasika, a još nisam pročitala ni jedan. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se slabo pridrzavam, zato sam namerno ovako javno oglasila sta treba da procitam, pa da se ne brukam :D

      Избриши
  2. Nemam listu ali mi je 2016. bas bila plodna sa citanjem. Krecem na poslednje dve knjige iz GoT edicije a pre toga sam zavrsila nekih 3-4. Bas sam zadovoljna

    ОдговориИзбриши