Summer wardrobe


Nisam neko vreme radila post ovog tipa, ponešto se izmenilo - došle su neke nove stvari, dok su druge poslate u penziju. Ipak, kao i svakog leta, i ovog preovlađuju vesele, otvorene boje uz dodatak bele, naravno. 

Već sam vam pomenula da sam se upustila u decluttering svog životnog prostora, pri čemu sam najpre krenula od ormara. Iznela sam bar 4 velike kese odeće koju ne nosim i mogu vam reći da sam progledala otkad sam to uradila :-) Sad kad imam manje stvari, mnogo lakše sagledam šta imam, mnogo brže odlučim šta ću obući, a primetila sam i da sad nosim sve stvari koje imam. Ne kažem da mi je ormar sad prazan, pretpostavljam da bi mogla još poneka stvarčica da se izbaci, ali najveći deo posla je završen. Otprilike polovina stvari je otišla rodbini, a polovina u Crveni krst. Naravno, moj ormar u Beogradu još uvek čeka, njime tek treba da se pozabavim sledećeg meseca. 



Da se vratim na konkretne odevne predmete koje nosim tokom leta - imam nekoliko haljina koje nosim kad god sam u prilici jer ih u drugim godišnjim dobima gotovo nikako ne nosim jer uz njih moraju da se nose unihop čarape, koje ja mrzim. Žena je najženstvenija u haljini i mislim da i muškarci najviše vole da nas vide u tome. To naravno ne znači da zbog njih treba da ih oblačimo, to je samo bonus :-) 

Često nosim ove dve asimetrične iliti hi-low haljine kojima je zadnji deo malo duži od prednjeg. Znam da više nisu toliko moderne kao pre neku godinu, ali su mi vrlo praktične jer se tokom šetnje saginjem zbog deteta koje trči na sve strane, tako da mi je vrlo zgodno što mogu da se sagnem bez bojazni da ću ljudima u okolini otkriti koji donji veš nosim. Ja sam vam inače tip žene koja ne izlazi iz farmerki (imam 2 omiljena para koja eksploatišem), ali leti pravim izuzetak jer mi je pretoplo, a i lepše je nositi lepršave haljine i suknje nego džins non stop. 



Zatim imam nekoliko pamučnih majica - leti mi veštački materijali predstavljaju problem jer me nekako žuljaju, idu na golu kožu pa nije isto kao da npr. imam kaput od veštačkog materijala. Lako se gužvaju pa one koje najčešće nosim okačim na vešalice da ne bih morala da ih peglam pre izlaska. Mrrrzim da peglam leti. Imam i nekoliko šortseva, ali su na pranju (a jedan trenutno nosim), pa ih nema na ovim slikama. Odeća za spavanje stoji odvojeno, kao i nekoliko majica dugih rukava, ako iznenada zahladni. Odeću za vežbanje takođe držim na posebnoj polici, tu takođe treba da napravim čistku jer mislim da mi ne treba toliko stvari. 

Već ste navikli da me vidite u ravnoj obući, pa vas verovatno ne čudi što ovde imam najviše japanki i baletanki. Ima tu i dva para sandala s petom, ali ih retko obuvam, možda 4-5 puta u toku celog leta. 



Što se aksesoara tiče, oni su minimalni. Naočare za sunce su mi uglavnom jedini dodatak. Moram da potražim neki šešir da me zaštiti od sunca ovih dana. Ne nosim nakit niti ešarpe, to mi samo smeta u ovom periodu. Torbe su mahom otvorenih boja, a ovaj limeta-zeleni ceger nosim u prodavnicu.




Kako vam se čini? Koji su vaši omiljeni letnji komadi?




Коментари

  1. Ballet shoes looks so nice!
    I`m following ur blog with a great pleasure via Bloglovin

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se sve, a osobito kako je sve uredno posloženo ;) :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар