06.08.2016.

Alex's Kitchen #5


Zdravo i dobrodošli u moju kuhinju :-) Već sam vam jednom napomenula da sam veliki ljubitelj testenina; sreća moja što ne živim u Italiji jer bih bila kao prase. Pošto ih relativno često spremam, otprilike jedanput nedeljno (katkad i dvaput), rešila sam da avgust bude mesec makarona i da prikažem načine na koje ih najčešće spremam. Pošto ne jedem meso, malo je suženiji izbor kombinacija, ali snalazim se nekako. 

Danas spremam klasičnu kombinaciju, testeninu s pečurkama. Ovaj oblik mašnica (farfalle) mi je omiljeni (uz spirale tj. fussile)

Sastojci:

testenina u obliku mašnica (ili bilo koja druga, kako već volite), oko 200g po osobi
pečurke
1 zelena paprika
susam
malo soja sosa
paradajz


Mašnice skuvati u posoljenoj vodi, potom ih ocediti i posuti soja-sosom. U drugoj posudi spremiti iseckane pečurke (njih prve ubaciti jer im najduže treba da se ispeku), paprike i susam. Ja obično stavim malo maslinovog ulja na dno tiganja, a može se dinstati i u samoj vodi (s tim što bi tada trebalo dodati više začina radi poboljšanja ukusa; ja dodam so i biber).
Kad budu gotove, sjediniti ih s kuvanom testeninom; ja ih redovno kombinujem sa svežim paradajzom jer uživam u toj kombinaciji. Prijatno!

3 коментара:

  1. Nedavno sam otkrila tvoj YT kanal i blog, odusevljena sam. Preporuke za knjige su odlicne, a svidjaju mi se i recepti. Sve pohvale za tvoj rad :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled bloga ti je divan! :)


    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal i bilo bi mi drago da ga pogledas( sub, like , kom ) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/ :)
    mozemo i da se zapratimo na instagramu : anaradunovic_

    ОдговориИзбриши