14.08.2016.

Alex's Kitchen #6


Za danas sam vam pripremila recept koji sam relativno skoro otkrila - špagete sa pesto sosom. Postoji nekoliko varijacija pesto sosa, a ja sam odabrala onu koju sam videla na veganskom YT kanalu Kristen Leo. Nikad nisam volela sir, tako da sam svejedno parmezan izostavila; pinjole je malo teže naći, pa sam, videvši kod Kristen, odlučila da umesto pinjola ubacim indijske orahe. Podjednako koristim integralnu i običnu testeninu, tako da ćete i jednu i drugu vrstu viđati tokom ovog meseca makarona - danas su to integralne špagete. 

Pa, da počnemo s ovim ultra brzim i jednostavnim ručkom:


Sastojci:
špagete (150-200g)
maslinovo ulje
indijski orah
svež bosiljak
so

Dok se špagete kuvaju u slanoj vodi, u blender ubaciti maslinovo ulje, indijske orahe i listiće bosiljka - vodite se svojim ukusom, ja ne volim da mi je mnogo masno, pa ulja stavim koliko mora da bi se lepo sjedinila smesa, oraha natrpam više, a bosiljak ima prilično jaku aromu, pa je dovoljno nekoliko listića. To sve izblendati i posle preliti preko špageta. Ovo je možda i najjednostavniji recept koji sam dosad videla i svakako je praktičan tokom leta kad se nikome od nas ne boravi u kuhinji. Meni je ovo dobrodošla promena, mada moram da priznam da i dalje više volim prelive na bazi paradajza. Htela sam da dodam čeri paradajz kao ukras, ali hajde da ne bude da trpam paradajz svaki put :-D


2 коментара:

  1. Ja sam zadnjih par godina toliko često jela paštu s pestom da je sad unatrag mjesec dana ne mogu ni primirisati, valjda sam se zasitila, a oboooožavam je! Iako ništa ne može nadmašiti dobru staru paštu sa pomidorama, najdraže ikad! :)

    ОдговориИзбриши