28.08.2016.

Alex's kitchen #8


Ćao! Danas je na jelovniku meksička salata, kojom završavamo mesec makarona. Može se spremati i bez pomenute testenine, naravno, ali pošto je ovo moja kuhinja, makarone su neizostavne :-) 


Sastojci: 

crveni pasulj 
kukuruz
paradajz ili čili sos
boranija
fusili testenina
paprika
so, biber


Crveni pasulj ostaviti u vodi preko noći kako bi se sutradan brže skuvao. Pred kraj kuvanja dodajte u njega mešavinu povrća (ja sam ovog puta kupila smrznuto i nisam oduševljena, pogotovo ne ovim proizvođačem koji mi je zapao). Dodati paradajz sok, začine po izboru i kuvati petnaestak minuta. U zasebnoj posudi skuvati testeninu i na kraju izmešati. Ja spremim malo veću količinu pa stavim u kutiju i potom u frižider, tako da narednih par dana uvek pri ruci imam nešto ako ogladnim, a i mnogo je bolje kada se jede hladno (kao i svaka salata) nego toplo. Prijatno.

1 коментар: