04.08.2016.

August goals


Avgust sam oduvek smatrala ''svojim'' mesecom, kao što je slučaj sa svima koji su u njemu rođeni. Već sam vam se žalila u prethodnom postu kako vrućine negativno utiču na mene, pa tako i na moju produktivnost. Stoga sam zapisala sebi nekoliko ciljeva koje želim da dosegnem do početka septembra, u nadi da ću tako samu sebe motivisati. Da li i vi pišete spiskove stvari koje treba da uradite, i činite li to na dnevnom, nedeljnom, mesečnom ili pak godišnjem nivou (ili sve navedeno :-))
?
  • nastaviti samostalno s treninzima (pilates 2x nedeljno) + uvesti plivanje 2x nedeljno 
  • nauči kako se pravi pesto sos
  • pročitati dve knjige sa spiska
  • napraviti popis knjiga u stanu (pošto držim knjige u dva stana, ponekad ne mogu da se setim koja knjiga mi se nalazi u kom)
  • pogledati dva nova filma
  • ošišati se (ovo odlažem već 2-3 meseca)
  • pospremiti špajz (izbaciti nepotrebne stvari) - ovo me taako mrzi i stalno odlažem tj.sredila sam polovinu još pre nekoliko nedelja i onda batalila
  • proslaviti rođendan
Eto, nisam mnogo ambiciozna i gledala sam da se ne zatrpavam jer onda ništa ne bih uradila. Takođe ću se truditi da redovno objavljujem postove kao što sam u julu objavljivala svakog utorka i četvrtka, dok je nedeljom išla Alex's Kitchen. 

☀️Uživajte u preostalom delu leta 2016. i pametno ga iskoristite ☀️


4 коментара:

  1. Svakodnevno pravim spiskove sta treba da uradim, najcesce na dnevnom nivou, ali neretko i na nedeljnom pa i mesecnom, tako mi je mnogo lakse da funkcionisem, narocito uz malu bebu jer se desi da ponesto i zaboravim, ako ne zapisem. :)
    Super ti je blog, a nedavno sam otkrila i YT kanal i bas mi se svidja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja zbog bebe zaboravim pola stvari jer se sve vrti oko njega :D
      Hvala ti mnogo!

      Избриши
  2. Nadam se da ćeš do kraja mjeseca sve s liste uspjeti ostvariti, držim fige! :)
    Ja svoje to-do liste radim na dnevnoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi jer me to drži fokusiranom i motiviranom, inače bi vjerojatno pola vremena provela lutajući okolo i gledala serije :)

    ОдговориИзбриши