Razglednica iz Novog Sada

  Pre neki dan sam, nakon dužeg vremena, skoknula do Novog Sada na jedno popodne. Divan je i po oblačnom danu. Uspela sam da snimim pristojan broj fotografija, kad se uzme u obzir da sam istovremeno gurala kolica ili trčala za detetom. Duh srednje Evrope, sporiji tempo života i pevajući vojvođanski naglasak me uvek razgale; ne bih imala ništa protiv da živim tamo. Kako smo ispratili zimu, planiram da pravim češće izlete van grada, tako da možete očekivati još razglednica ovog proleća. 🌷

 najviše vremena proveli smo u Dunavskom parku
 Uspela sam da sprečim Ogija da dobaci svoju loptu ovim malim plivačima

Коментари

  1. Divan i po oblačnom vremenu - dobro si rekla, u potpunosti se slažem! Samo sam jednom bila u Novom Sadu i to samo na par sati, ali mi je baš ostao u lijepom sjećanju i sa guštom ću mu se jednom ponovno vratiti u posjet! :)

    ОдговориИзбриши
  2. lijepe fotografije, čula sam od raznih ljudi da je Novi Sad prekrasan grad.

    ОдговориИзбриши
  3. Divan je Novi Sad, grad sa dušom. Živela sam tamo i trebalo mi je vremena da se priviknem na sasvim drugačiji život u Beogradu. Mnogo volim deo Novog Beograda i Zemun, jer podsećaju na NS. Ko nije bio, od srca preporučujem :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар