My not so perfect life

Ket ima savršen život u Londonu - sjajan posao, otmen stan, izlazi po popularnim kafićima i restoranima, uživa u bogatom društvenom životu... Ali, samo na Instagramu. U stvarnosti, iznajmljuje malu sobu u zabačenom stančiću, gura se svakog jutra u metrou dok se vozi na svoj ne tako sjajan posao, koji joj, uzgred visi o koncu. Prijatelje nema, a njen išlifovani londonski izgled samo je krhka fasada ispod koje se krije Kejti, rumena seoska devojka iz Somerseta koja se upinje da se otarasi svog provincijalskog akcenta i dokaže svom ocu da može uspeti u Londonu. Važnu ulogu u Kejtinom životu ima i njena šefica, Demetra, žena kojoj se divi i mrzi je u isti mah (nešto kao Andrea Saks i Miranda Pristli u ''Đavo nosi Pradu''). Kejti će se suočiti s vrlo važnim izborom: da li da nastavi da pokušava da postane neko i nešto u Londonu ili da se vrati na farmu u Somerset i pomogne ocu u pokretanju novog biznisa?

Utisci: Moglo je i bolje. Ovo sam uzela da nosim na more i čitala sam je samo zato što sam se mnogo dosađivala u putu. Uzgred, ne čitajte sažetak na poleđini knjige jer vam je bukvalno prepričan dobar deo radnje - to se u današnje vreme (pre)često dešava, pa ja uglavnom gledam da preskočim te opise. Nije najlošija knjiga koju sam pročitala, ali je daleko od dobrog, a predvidiva je sve u šesnaest. Ne bih je preporučila za kupovinu, mada znam da će je Kinseline ljubiteljke vrlo verovatno uzeti. Jedini interesantan momenat mi je bilo autorkino ukazivanje na fenomen Instagrama - virtuelnog sveta gde smo svi lepi, nasmejani, živimo savršene živote, pijemo koktele i uživamo u putovanjima - dok je realnost dobrano drugačija. Neki ljudi zaista idu predaleko u pretvaranju, poput  pomenute Kejti, koja, na primer, slika tuđi kolač u kafiću (dok je vlasnica u toaletu) jer nema novca da ga sama kupi, i kači na Instagram. Ipak, nije zagrebala mnogo ispod površine, tako da je ovo ostala knjiga za plažu, a ne osvrt na poguban uticaj društvenih mreža i otuđenost među ljudima.

Podaci o izdanju:  Moj ne tako savršeni život, Sofi Kinsela, 2017. Izdavač: Laguna

Коментари